More than just play (5º)

Vídeo de Ánimo del proyecto etwinning: More than just playing

Buenos días a todo el mundo. El alumnado de 5ºB participa en un proyecto de etwinning y se ha creado un vídeo de apoyo para todos los colegios que participamos en el mismo. Lo publico para hacer un poco más llevaderos estos momentos.

En el mismo hay tres niñas escocesas dándonos un mensaje de ánimo en español e italiano. Un detalle muy bonito.

link

clicando co botón dereito, no arquivo adxunto pódese descargar

ebook final del proyecto

Facendo click na imaxe poderedes acceder ao ebook final do proxecto con moita da información do mesmo.

Felicitación de navidad

FELICITACIÖN DE NAVIDAD

Publicamos el vídeo de felicitación que se compartió a través de paddlet en diciembre pero que merece la pena que quede en el blog como un bonito recuerdo.

Haz click en la imagen para volver a verlo. Recuerda que en algunos navegadores no se puede ver. Com Google Chrome funciona perfectamente.

Compartindo información cos outros colexios

Este é un exemplo de cómo nos poñemos en contacto cos outros colexios participantes no proxecto. Dándolles a coñecer o que fai o alumnado de 5ºB.

Como xa se dixo anteriormente, a ver se os nosos estudantes se animan a crear algún reto e compartilo cos demais centros.

Exemplo

Hello everyone,

Let us begin, In our school we have used a variation of a cooperative strategy to come to understand: what is play?.

In Spanish it is called “folio giratorio” ( literally: spin the sheet) but I don't know what the real name is in English. Round Robin is quite similar.

Teacher give an open- ended topic: What is play ?

1. Each team consist of six children and they are given a pdf with instructions. Like the one you can see bellow.

Each student will write a word or phrase that reflects what it is for them: to play. Students take turns writing their ideas. This continues until everyone has had a turn. When they finish with all the words, they organize them and reflect on what they have written.

Here, you can see an example:

In our case, all the words have been added to a mindmap that we show bellow.

We hope you like it.

And now, we are in : "More than just play".

(¬‿¬)

Skittles_5ºB

Fogar Primary School

St. Maria Goretti é un colexio situado en Glasgow,Escocia ( https://goo.gl/maps/yxyBNhXRoYaGgRTL6)

Os alumnos dese colexio explicaron un xogo chamado skittles a través de la plataforma eTwinning. Podes velo aquí:

Nós aceptamos o reto e púxemolo en práctica. Preme na imaxe para poder ver o vídeo.

A ver se agora os nosos estudantes se atreven a retar a algún colexio do proxecto e facer amigos.