ASISTENCIA AS XORNADAS DE INICIO DO SEGUNDO PROXECTO.

Asistencia as xornadas de inicio do segundo Proxecto.

Murcia, Xuño do 2019.

ASISTENCIA AS XORNADAS DE SEGUIMENTO DO PROXECTO

Asistencia  as xornadas de seguimento do proxecto.

Madrid. Maio 2019

Erasmus +. Opening books...Opening minds_Digital Storytelling Tools & Educational Video Production - Web 3.0

Dende o 24 de setembro de 2018 ata o 28 do mesmo mes, Vanesa Ríos e Toni participaron nun curso sobre digital Storytelling en Atenas. Máis concretamente en Ilion. O obxectivo deste proxecto de mobilidade era a aprendizaxe de técnicas dixitais para aplicar posteriormente nas aulas.A academia chamábase ITCS.com e puxéronnnos todo tipo de facilidades para poder levar adiante o training. Queremos agradecer a todo o persoal do centro o trato recibido e moi especialmente ao noso profesor Vasili.

O nome do curso era: Digital Storytelling Tools & Educational Video Production - Web 3.0

Actividades

Durante estes catro días fixemos unha pequena aproximación a técnicas dixitais para contacontos.

Tamén se nos presentaron diferentes formatos cos que poderiamos traballar tales como cómics, animacións e materiais interactivos.

As tarefas eran inminentemente prácticas usando aplicacións encamiñadas a poñer en práctica o aprendido.

Habilidades

Fundamentalmente consistiron na creación de contos dixitais e como compartilos, tamén elaboramos algúns contidos incorporando as técnicas desenvolvidas durante o curso.

En canto as habilidades linguísticas, dicir que as clases eran en inglés, sendo un dos obxectivos destas mobilidades, mellorar e perfeccionar o nivel nesta lingua.

Habilidades informáticas

Durante este curso, creamos e editamos material multimedia usando software variado. Por citar algúns das aplicación utilizadas:  Vyond Studio e StoryBoard That, coas que creamos, editamos e compartimos algunhas animacións. Deixámosvos un exemplo.

PROXECTO ERASMUS+ "ABRIENDO LIBROS, ABRIENDO MENTES" FERRAMENTAS DIXITAIS PARA ALUMNADO CON NEAE

Do 14  ao 27 de xaneiro as mestras de audición e linguaxe, María e Vanessa, viaxaron á rexión da Umbría en Italia para levar a cabo unha formación sobre ferramentas dixitais para o alumnado con necesidades educativas especiais.

O devandito curso abordaba: arteterapia, debuxo en 3D, musicoterapia, estimulación multisensorial…entre outras áreas de traballo. A experiencia foi vivenciada en varios centros educativos onde ademáis, compartiron diferentes perspectivas metodolóxicas, contrastando os dous sistemas educativos e o traballo co alumnado con necesidades educativas especiais.

ERASMUS+ "ABRIENDO LIBROS, ABRIENDO MENTES" ENSINANZA DE LINGUAS A TRAVÉS DA LITERATURA.

Do 4 ao 8 de xuño de 2018, dúas mestras do centro desprazáronse a Londres para asistir a un curso sobre a ensinanza de idiomas a través da literatura. A academia na que se impartiu esta formación é Language Link e ten a súa sede no literario barrio de Bloomsbury.

Neste curso participaban tamén profesores doutros países europeos, concretamente Francia, Alemania e Holanda. Todos xuntos compartiron e aprenderon novas técnicas para a utilización da literatura nas aulas é, en último termo, fomentar o uso da lectura en linguas estranxeiras.