Be in the game boat (2ºA,2ºB)

retos decembro

RETOS DO MES DE DECEMBRO

Clicando nos carnés dabaixo poderás acceder aos vídeos dos estudantes de 2º A e 2ºB durante as sesións de educación física intentando os retos.

Preme na foto para ver o video de 2ºA .                                            Preme na foto para ver o video de 2ºB

Felices festas para todos

Axuda!!! Animais perdidos

PROXECTO LECTOR

2º A e 2ºB

Pídovos a vosa colaboración para conseguir atopar catro animais que se perderon. Os seus donos están desesperados e necesitan que os axuden tódolos rapaces que poidan, dá igual de que clase sexan.

Os animais, son estes:

Para lograr o obxecctivo, tedes que premer na imaxe de abaixo e usar o ZOOM do voso móbil, tablet ou ordenador.

Se os encontrades, avisádeme mañá no colexio para poder avisar aos seu donos.

Ah, olvidábaseme. Se levas moito tempo buscando e xa estás desesperado, podes clicar na imaxe de abaixo. Din que está a solución, pero só se pode utilizar se vos resulta imposible conseguir o reto.

Un abrazo nenos e nenas.

:)

Se che foi moi doado podes axudar aos rapaces de 1ºA e 1ºC a buscar estes catro animais na imaxe do monstro verde.

eTwinning_"The whirlwind challenge"_2ºA e 2ºB

ETWINNING: BE IN THE GAME BOAT

" THE WHIRLWIND CHALLENGE"

"O RETO DO REMUÍÑO"

Durante o mes de novembro estivemos intentando conseguir varios desafíos: facer un disco voador con pratos de papel, xogar ao tres en raia e finalmente: o reto do remuíño.

Neste reto, mentres dous estudantes dan á corda outros entran, dan un salto e logo saen. Deixámosvos uns vídeos onde poderedes ver o ben que traballamos.

Primeiro, empezamos saltando "A barca" para que os escolares se acostumaran ao ritmo de salto. Preme no botón para ver o vídeo

Despois, estiveron saltando sen entrar. Preme no botón para ver o vídeo.

A continuación, intentamos aprender cal é o lado bo e o lado malo cando se xoga á comba. Tamén probamos a ser un pouco  "Indiana Jones". Dous estudantes dan á corda e os outros intentan pasar por debaixo sin que lle toque a mesma.

Finalmente, intentamos o desafío do remuíño.

Se queres ver o vídeo completo preme na imaxe de abaixo.

Disfrutade do que queda de fin de semana.

Comezamos o proxecto eTwinning: Be in the game boat

COMEZAMOS O PROXECTO ETWINNING

" BE IN THE GAME BOAT "

Preme na imaxe para ver a introducción

Claro que o conseguimos: Mira as imaxes que o demostran

Durante o presente curso escolar na área de educación física xunto coa colaboración das titoras dos cursos 2ºA e 2ºB, vaise participar nun proxecto eTwinning

O proxecto eTwinning no que participaremos consiste en realizar unha serie de tarefas e xogos nas sesión de educación física, nalgunha das horas do proxecto lector e tamén nalgunha sesión na clase coas titoras dos estudantes.  Estas actividades tamén as van realizar outros colexios tanto de España como do estranxeiro. Posteriormente, a través da plataforma eTwinning, e utilizando algunhas aplicacións, farase unha posta en común entre os diferentes centros que participan no proxecto.

PRIMEIROS PASOS

O primeiro que se fixo foi crear un póster por parte de cada colexio participante. Este é o do colexio Fogar.

A continuación déronse a coñecer aos escolares os retos para o mes de novembro. No noso caso, creamos un póster para que o alumnado poida marcar como CONSEGUIDO cada reto. Dito póster está nas aulas dos escolares e no pavillón.

COMEZAMOS COS RETOS

O primeiro Challenge que nos propuxemos conquerir foi o de xogar a tres en raia. Pero como nos parecía pouco, dende o noso colexio nos propuxemos facer o KIT completo: taboleiros e fichas para xogar.

Fixemos un tutorial que compartimos cos demais membros do proxecto e nos puxemos a traballar. Premendo na imaxe poderás acceder ao titorial, está en inglés, pois é o idioma no que se relacionan os participantes entre si.

Se queredes intentalo, podedes descargar as plantillas nestes enlaces:

2 taboleiros en cada documento DinA4         4 taboleiros en cada documento Dina4

O segundo reto que intentamos foi: facer un disco voador con dous pratos de papel e posteriormente xogar con él.

Deixámosvos algunhas imaxes para que comprobedes que conquerimos os dous retos. Máis adiante, subiremos máis imaxes e algún vídeo.

seguirá   Guay Guay Risa