ESCAPE ROOM

Moitos e moitas Muggles uníronse para superar diferentes probas e así vencer ao temible Innomeable. Tras moitos días de maxia 34 grupos de rapaces e rapazas agrupados nas diferentes casas de Gryffindor foron quen de resolver ameazas, enigmas, encerros... e vencer a “O que non debe ser nomeado”  como se tivesen poderes máxicos.

Moitas grazas ás nosas Game Masters polas horas dedicadas a que este proxecto saíse adiante nun colexio tan grande e tamén agradecementos aos demais membros implicados nesta aventura.

A experiencia foi moi gratificante para tod@s!!!

Pero.... coidado coas palabras finais de Voldemort!

Podedes ver a continuación un pequeno vídeo.

CARTAS MISTERIOSAS

Fai uns días e de forma case máxica apareceron por debaixo da porta de moitas aulas unhas cartas misteriosas...conseguirían os nenos e nenas acabar co poder do mal?...

HOGWARTS SCHOOL

Life is a game; life is a book; life is a film… so Fogar school has turned into Hogwarts School.

A vida é un xogo; a vida é un libro; a vida é unha película …así  foi como o colexio Fogar se converteu en Hogwarts.

Y1 & Y2 learn English in the Gryffindor classroom.

Primeiro e segundo aprenden Inglés na clase Gryffindor.

Y3 & Y4 learn English in the Ravenclaw classroom.

Terceiro e cuarto de Primaria aprenden Inglés na clase Ravenclaw.

Y5 & Y6 study English in the Slytherin classroom.

Quinto e sexto de Primaria estudan Inglés na clase Slytherin.

This is the peace corner of the Gryffindor classroom. Children solve their problems here.

Este é o recuncho da paz da clase Gryffindor. Aquí a rapazada soluciona os seus problemas.

Here is the cool-off corner, where students relax and calm down.

Aqui está o recuncho da calma, onde o alumnado se relaxa.

This is the reading corner. Children can read and enjoy themselves.

Este é o recuncho da lectura. O alumnado le e pásao ben.

This is the reading table in the Ravenclaw classroom.

Esta é a mesa de lectura da clase de Ravenclaw.

Here is the play corner in the Gryffindor classroom.

Aquí está o recuncho de xogos da clase Gryffindor.

Miss Rebeca Castro Leis (an English teacher) pretends to be Professor McGonagall to motivate students.

La profesora de Inglés Rebeca Castro Leis imita a la profesora McGonagall para motivar al alumnado.

Teacher’s assistant wears the Gryffindor scarf.

Os axudantes da profesora de Inglés visten a bufanda de Gryffindor.

In Gryffindor classroom students play the game: “Harry Potter says…” It is based on “Simon says”.

MINI RELATO.

Aquí presentamos este mini relato infantil feito por Carlos e unha compañeira da súa clase no que mostran a importancia de coidar o medio ambiente e que os nosos mares e océanos estean limpos, ademais nos recordan o importante que é non ir con descoñecidos.

Agardamos que vos guste!!!

ADAPTACIÓN: "¿A QUÉ SABE LA LUNA?

Por fin tenemos lista la superproducción realizada por las alumnas y alumnos de 4ºC en el aula de AL, con Cristian como director y ayudante de produción y la ayuda de sus compañer@s: Mateo, Mía, Nagore, Ian, Tomás, Aroa, Lucía, Helena, Alex, Hugo, Tati, Paula y Guille.

Disfrutaron mucho de un clásico, previamente trabajado en el proyecto lector, para poder montar la narración personalizada por ell@s en la mesa de luz.

Aqui tenéis el resultado!!

ESPERAMOS QUE OS GUSTE!!