ACTIVIDADES VOLUNTARIAS DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN (2ª SEMANA)

Dende o Departamento de Orientación imos poñer unha serie de propostas para o alumnado que acude a PT e AL para esta semana.

Intentamos clasificalos o mellor posible para acceder a eles segun o que precise cada alumn@ e que podan servir para varios niveis de dificultade, e podan ser usados por todo o alumnado para reforzar algún aspecto en concreto.

Moitas das actividades pódense facer directamente dende unha tablet ou ordenador sen necesidade de imprimir.

Xa estamos en contacto con moit@s familias, pero se tedes algunha dúbida  podedes enviar un correo ao centro e xa vos remitirán ao departamento de orientación.

Imos alá!!!

Caderno de atención

Comprensión lectora 1     Comprensión lectora 2     Comprensión lectora 3

Conceptos básicos

¿Cómo terminan estas palabras?

Formamos palabras

Lectoescritura todas las letras

Dislexia    Actividades máis complexas para dislexia

Xogos on-line para dislexia

Clasificamos en categorías semánticas

Habilidades lógico-matemáticas

CUADERNILLOS EDITORIAL "LA CALESA" PARA TRABAJAR: ORTOGRAFÍA, EXPRESIÓN ESCRITA, LECTURA COMPRENSIVA Y MATEMÁTICAS.

1º PRIMARIA LA CALESA

2º PRIMARIA LA CALESA

3º PRIMARIA LA CALESA

4º PRIMARIA LA CALESA

5º PRIMARIA LA CALESA

6º PRIMARIA LA CALESA

E por último un par de aplicacións para a tablet:

"Soy Visual": pódense traballar diferentes actividades interactivas para o desenvolvemento da linguaxe, permitindo unha aprendizaxe autónoma adaptada ao ritmo dos nenos e nenas. Clicade na imaxe para acceder a descarga en PlayStore.

"José aprende": colección de contos adaptados a pictogramas para que aprendan mentres de divirten.

A próxima semana subiremos máis actividades para que teñades onde elexir dependendo das dificultades.

E non olvidedes que son voluntarias!!

E RECORDADE!

DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN-CEIP FOGAR