ADMITIDOS COMEDOR CURSO 2020/2021

Todos os alumnos /as que solicitaron praza están admitidos para ser usuarios do comedor no vindeiro curso 2020/2021. Recordámoslles que poden entregar a autodeclaración na vindeira semana ou ata o día 10 de setembro.

VALES MATERIAL E LIBROS DE TEXTO. AUTODECLARACIÓNS COMEDOR.

A partir do martes día 7 de xullo ata o venres 10, ambos incluidos, podedes pasar a recoller a Secretaría do Centro, os vales para os libros de texto e material escolar para o vindeiro curso 2020/2021, en horario de 10:00H-12:00H. Asimesmo, podedes entregar as Autodeclaracións para o Comedor.

LISTAXE PROVISIONAL ADXUDICACIÓN FONDO DE LIBROS

Xa tedes a vosa disposición a listaxe provisional do Fondo de Libros, no taboleiro de anuncios do interior do Centro.

IMPORTANTE: AXUDAS COMEDOR ESCOLAR COVID-19

A Consellería de Educación publicou hoxe a Orde de 27 de marzo de 2020 que contempla axudas de carácter directo ás familias do alumnado beneficiario de bolsas de comedor escolar durante a suspensión do servizo como consecuencia do COVID-19. Vai dirixido ás familias que ostentan a condición de gratuito e do que por renda familiar resulta pagador dun euro.

É dicir, poderán solicitar estas axudas tan só aquelas familias, usuarias do comedor, que durante o curso escolar pagan 0 euros ou 1 euro polo servizo.

Axudas que se van percibir: Nos casos de alumnado con gratuidade total: 2,50 euros. Para o alumnado que paga 1 euro: 1,50 euros.

Esta axuda cubrirá os seguintes períodos: Marzo: dende o 16 ata o 31 (11 días lectivos. Abril: dende o 1 ata o 3 (3 días lectivos). Si se prolongase outros 15 días cubriría os días lectivos ata o 1 de maio (non incluído por ser festivo)

SOLICITUDES: dende o 31 de marzo ata o 6 de abril, ambos inclusive.

PRESENTACIÓN: As solicitudes deberán tramitalas as familias por vía electrónica no portal da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal. Porén, no caso de que estas non dispoñan de coñecementos ou medios para facelo é cando requirimos a axuda do equipo directivo do centro escolar onde teñan escolarizados os seus fillos e fillas, para axudalos a facelo, porque será o único xeito para eles de acceder ás tan precisas axudas.

As familias terán que facilitar -preferiblemente a través do correo electrónico do centro (ceip.teixeiro@edu.xunta.es) e/ou por vía telefónica- os seguintes datos:

a)    DNI ou NIE da persoa representante legal do alumnado (titor/a)

b)    Condicións de beneficiarios de comedor nas bases de datos da Consellería

c)    Nome e apelidos do titor/a; nome, apelidos e curso dos fillos/fillas

d)    Número de conta bancaria no que se quere recibir o aboamento da axuda.

No correo electrónico poñerase no Asunto "Axudas comedor COVID 19".

As solicitudes tramitaranse no centro dende martes 31 ata o venres 3  de abril.

HORARIO DE ATENCIÓN TELEFÓNICA: de 11:00 a 13:00.

SOLICITUDE QUE SE TEN QUE ANEXAR.