Dependencias

NOVO RECUNCHO NO COLE!

Estamos de estrea no cole cun novo recuncho!

Coa colaboración de todo o alumnado e profesorado, quixemos crear un novo espazo.

Aproveitando as conmemoracións que se fixeron ao longo do curso, e a través dos Contratos Programa nos que o centro está a participar, as nosas nenas e nenos crearon estas frases tan inspiradoras e motivadoras.

Pincha na imaxe para ampliar

COÑECE O NOSO CENTRO

Queredes coñecer algo máis do noso cole? Aquí vos presentamos algunhas cousiñas interesantes sobre nós.

Pinchade na imaxe para desplegar o folleto.

Se precisades calquera información, non dubidedes en chamar ao centro e poñervos en contacto co equipo directivo.

PINCHADE NAS IMAXES PARA AMPLIAR

ESTAMOS DE ESTREA!

Dende a volta de vacacións contamos con baños novos para o alumnado no CEIP de Teixeiro. Seguiremos á procura de melloras nas instalacións do centro para o benestar de toda a comunidade educativa.

Pinchade na imaxe para ampliar

OBRAS

A partir de mañá día 8 e durante un mes aproximadamente,o centro estará en obras pola sustitución dos baños do alumnado por instalacións novas. Estas obras non afectarán á vida lectiva no centro,que se levará a cabo con normalidade usando os baños dispoñibles.

DEPENDENCIAS DO CENTRO

Álbum: 3.1.Conmemoracións /celebracións e outras actividades -> DEPENDENCIAS CENTRO