Colectivas

A NOSA LINGUA. ALUMNADO DE 2º EP

O alumnado de 2º de Primaria vestiu de gala a nosa biblioteca para gravar un vídeo en homenaxe á nosa Lingua. Elixiron como escenario principal a biblioteca do Centro, por ser este un espazo máxico cheo de cultura e no que contamos con moitos recursos escritos en Lingua Galega.
"A nosa Lingua" é o título do seu traballo, unha adaptación da canción " A nosa verbena", de Ortiga e que, as mestras de 2º de EP, escribiron con gran ilusión!
Agardamos que vos guste!!!

FESTA FIN DE CURSO

Aquí vos presentamos o vídeo da nosa festa de fin de curso. O alumnado gozou dunha xornada na que se fixeron diferentes estacións de xogos e actividades ubicadas por todo o centro, actuacións musicais e merendola para todas e todos.

Foi unha mañá diferente e divertida para despedir este curso.

STEAM 6º EP

As rapazas e rapaces de 6º de EP descubriron que son as STEAM grazas a Iria, María e Luísa, mulleres científicas e tecnólogas. Elas traballan nunha empresa da nosa vila e, ademais, son familiares do alumando do noso centro. Trátase dun proxecto que quere espertar o interese dos máis nov@s sobre acienciae atecnoloxía, principalmente entre as rapazas. O principal obxectivo é amosarlles que, aínda que contamos con poucas referencias femininas nestes ámbitos, si é posible chegar a exercer profesións relacionadas coas STEAM. O alumnado visibilizou, durante seis sesións, referentes de mulleres STEAM, estudos en tecnoloxía, estereotipos existentes... Foi unha experiencia moi positiva.

LUZ NEGRA

Algo está pasando no noso cole! Resulta que chegou a LUZ NEGRA, que en realidade non é tan negra como pensábamos pero que fai que todo brille esaxeradamente.

O alumndo de todo infantil, 1º, 3º, 4º e 5º de EP xa fixeron actividades con este recurso tan divertido. Alguén máis se atreve?

A NOSA FOLIADA DAS LETRAS GALEGAS