AXUDAS PARA A DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS ENTRE O ALUMNADO MATRICULADO EN EDUCACIÓN PRIMARIA

Alumnado destinatario:

1. Fose beneficiario da axuda para adquirir material escolar.
  2. Non fose beneficiario da axuda para adquirir material escolar por diferentes circunstancias, pero:

a) Pertenza a familias cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 €.

b) Estea matriculado en educación especial, ou suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia ou teña unha discapacidade igual ou inferior ao 65%, con independencia da renda da unidade familiar.

ALUMNADO EXENTO DE PRESENTAR SOLICITUDE

Non terá que presentar solicitude o alumnado que fose beneficiario da axuda para adquirir material escolar no curso 2020/2021.

ORDE 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado.

CELEBRACIÓN DO DÍA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

A continuación vos presentamos as actividades levadas a cabo a nivel de centro para conmemorar o Día Contra a Violencia de Xénero:

III CARREIRA SOLIDARIA POLA INFANCIA: DÍA UNIVERSAL DA INFANCIA (20 NOVEMBRO)

Álbum: 0.1 Conmemoracións /celebracións e otras actividades -> III CARREIRA SOLIDARIA POLA INFANCIA

Con motivo da conmemoración do día da Infancia, no CEIP de Teixeiro quixemos poñer o noso gran de area por esta causa. Por iso, o 20 de novembro levamos a cabo a III CARREIRA SOLIDARIA POLA INFANCIA. Este ano, con motivo da pandemia, tivemos que modificar algunhas cousiñas, seguindo sempre o protocolo de prevención COVID, pero aínda así, os nenos e nenas do cole pasárono en grande, e participaron e contribuíron coa causa. Ademais, levaron un agasallo de recordo polo seu esforzo e a súa participación.

Cos cartos recadados, mercaremos unha serie de produtos que precisan na sede de Cáritas do concello e que ao longo desta semana se lles fará entrega. Colgaremos estes días os produtos mercados.

Pincha na imaxe para ver as fotos da carreira.

RECOMENDACIÓNS EDLG:DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO(25 NOVEMBRO)

Achégase o 25 de Novembro e dende o EDLG recomendamos algúns contos en galego.

Estas lecturas serven para concienciar aso nenos e nenas da aceptación dos outros, a diversidade de gustos, eliminar os estereotipios de xénero, a liberdade, tomar conciencia da propia identidade e a diferencia.