Taboleiro de anuncios

ADMISIÓN ALUMNADO 2021-2022

(FAI CLIC PARA VISUALIZAR)

TODA A INFORMACIÓN E DOCUMENTACIÓN XA DISPOÑÍBEL NA WEB DO CENTRO

Unha vez rematado o prazo de presentación de solicitudes de admisión para o vindeiro curso 2021/2022, informamos que:

• Todas as solicitudes para Infantil de 3 anos (4º Infantil) están admitidas.
  • A solicitude para 4º de Educación Primaria foi denegada, por falta de prazas libres, debido á ratio autorizada neste nivel.

A listaxe do alumnado admitido e non admitido poderase consultar no taboeiro de anuncios do interior do centro.

Lembramos que o prazo de formalización de matrícula será do 20 ó 30 de xuño, con cita previa pedindoa por teléfono con anterioridade. Podedes descargar os impresos da páxina web ou pedilos na secretaría de Centro.

DÍA DA LINGUA MATERNA

PATIO DO CENTRO

Á volta do Entroido os nenos e nenas do centro atopáronse cunha gran sorpresa. O noso patio cheo de xogos: marola, 3 en raia, baila comigo, espello, circuíto de pés, twister,...para que os recreos sexan máis divertidos.

Este proxecto é un proxecto de toda a comunidade educativa que a traves da ANPA e a Fundación La Caixa fixo posible que os nosos nen@as o podan disfrutar.

MEDIDORES DE CO2 PARA COMPROBACIÓN DA VENTILACIÓN

No día de hoxe no centro xa gozamos de medidores de CO2 e están xa en funcionamento nalgunhas das nosas aulas, así como no comedor. Comprobándoos ao longo do día dan que estamos a levar a cabo unha boa ventilación no centro.

DESINFECCIÓN COMEDOR E COCIÑA

Onte 25 de xaneiro procedeuse á limpeza e desinfección do comedor e cociña do centro. Para garantir a saúde dos alumn@s e profesionais do centro.