A BIBLIOTECA SEGUE MEDRANDO

Hoxe vimos a contarvos unhas cantas novas relacionadas coa biblioteca.Durante o primeiro trimestre fomos realizando diferentes tarefas dende este espazo do centro. Así, posibilitáronse préstamos de libros ás aulas para enriquecer as bibliotecas de aula, elaboráronse os carnets do lector para o alumnado que comezou a etapa de primaria, coordinaronse algunhas actividades a nivel de centro e adquirironse novos fondos para que a nosa biblioteca non deixe de medrar.

Dentro do apartado de “INCLUSIÓN” tivemos o pracer de adquirir algúns dos títulos que veredes a continuación:

Tamén recibimos un presuposto para invertir en “IGUALDADE” e así seguir educando ao noso alumnado neste punto tan importante para a sociedade:

Por outra banda, recibimos tamén unha partida para invertir na tenda “O faro dos tres mundos”. Desta volta, deciciuse realizar unha división por cursos e mercar uns cantos títulos adaptados a cada idade (infantil, 1º e 2º, 3º e 4º, 5º e 6º)

CELEBRAMOS O DÍA DAS BIBLIOTECAS NO CEIP DE TEIXEIRO

Como xa sabedes, o 24 de outubro celébrase o día das bibliotecas. Como non podía ser doutro xeito, no CEIP de Teixeiro celebramos esta data creando un conto entre todo o cole.

Comezamos polo alumnado de 4º de educación infantil, que iniciou a historia e fomos pasando o conto ata que 6º de educación primaria rematou a historia e lle puxo o título ao conto.

Unha vez esta historia estivo rematada en cada a titoría leuse o conto ao alumando.

Despois de moito pensar e traballar nel saiu unha historia ben curiosa. Pasade a ver as aventuras de “SUPERBELLOTA E OS SEUS AMIGOS”

DÍA DAS BIBLIOTECAS: 24 DE OUTUBRO

Desde 1997 celébrase o 24 de outubro o Día das Bibliotecas.

"A edición deste ano, baixo o lema 'Bibliotecas, sempre ao teu carón' céntrase en destacar o importante papel que xogan as bibliotecas ofrecendo acceso á cultura, ao coñecemento e ao entretemento en calquera lugar e circunstancia"

A nosa Biblioteca quérese sumar a este lema e  seguir ofertando servizos aínda que a realidade que nos toque vivir sexa moi complexa. Para isto sacamos a biblioteca dos límites do seu edificio e creamos unha serie de actividades que pronto poderedes ver a través da páxina web.

A primeira actividade é o prestamo de libros a nivel aula, e dicir, "Biblioteca de Aula" e posteriormente toda está semana realizamos unha actividade titulada "Libro Viaxeiro" adicado o "Día das Bibliotecas". Pronto o visualizaredes na páxina web.

COMO MEDRA A NOSA BIBLIOTECA!!

RECOMENDACIÓNS LECTURA COEDUCATIVA