E. Primaria

DESPEDIDA 6º EDUCACIÓN PRIMARIA CURSO 2019-2020

Unha etapa remata...pero os recordos vividos en primaria permanecerán para sempre. Botarémosvos moito de menos. Aquí vai un agasallo para que eses recordos duren para sempre...

PROXECTO "O MAR": OS TRANSPORTES (4º de Primaria)

Álbum: 4º de primaria -> PROXECTO "O MAR": OS TRANSPORTES

Como ben sabedes este curso académico no noso centro estamos traballando o tema do "MAR". E a nosa clase, 4° de primaria dirixiu o tema en todos os eidos, pero máis nos medios de transporte empregados no mar. Amosàmosvos unha mostra do noso traballo. Aquí tedes algúns dos seus barcos pesqueiros e trasatlánticos.

DOAZÓN DE TAPÓNS PARA ALEXIA

Álbum: 2º de primaria -> Doazón de tapóns a Alexia

O alumnado de 2º de Educación Primaria na área de Valores Culturais e Cívicos púxose en contacto coa Fundación Amigos de Galicia para doar as caixas de tapóns que tiñamos no CEIP de Teixeiro.

Ditos tapóns foron para Alexia Guadalupe López posto que precisa 4.247 quilos. Alexia é unha nena de 2 anos e 7 meses. Padece parálise cerebral infantil bilateral e epilepsia. A terapia mellora a súa psicomotricidade. Os cartos que se recauden irán destinados a cubrir sesións de equinoterapia  para 6 meses.

CAMPAÑA DE CONCIENCIACIÓN AMBIENTAL: O CAMBIO CLIMÁTICO (3º e 4º primaria)

O pasado 13 de decembro, o alumnado de 3º e 4º recibiu unha charla organizada polo concello en colaboración coa asociación Bioesfera Terras do Mandeo e que se engloba dentro dunha Campaña de concienciación ambiental no Concello de Curtis..

Nesta charla faláronnos sobre o cambio climático, sobre as accións que no día a día podemos facer para cambiar a situación do noso planeta, e como debemos concienciarnos de que se  entre todos poñemos o noso gran de area o futuro do noso mundo será positivo.