Escolares, 1º Curso, 2º Curso, 3º Curso, 4º Curso, 5º Curso, 6º Curso, Ed. física, Ed. infantil, Idioma estranxeiro, Relixión, Música, PT/AL

DÍA INTERNACIONAL DOS MUSEOS

Para celebrar o DÍA Internacional dos Museos o alumnado de infantil invítavos a esta exposición virtual , nela podedes percorrer as paredes do MUSEO  CARLOS CASARES , un museo recien inagurado no noso colexo , creado para expor as maravillosas obras de arte dos máis cativos .PEQUENOS ARTISTAS,GRANDES OBRAS!!!!

#entrearteecuarentena
Fai hoxe un ano o alumnado de infantil estaba confinado nas súas casas e o reto proposto para o día dos museos foi recrear unha obra de arte , invitámosvos  a un percorrido virtual polas obras recreadas que nos deixaron sen palabras.

VÍDEO: TODOS E TODAS SOMOS IMPORTANTES

Tocouvos chegar ó "cole de maiores" no momento máis complicado.Sodes os/as pequerrechos/as pero sodes moi GRANDES.Loitade por chegar a ser o que vós queirades ser...

Canción:" Ou iso ou aquilo" do álbum "Alegría" de Sergio Tannus

CONMEMORACIÓN DO DÍA DA PAZ POR OS ALUMNOS DE E.I. (5 ANOS)

Esta é a proposta de  ARTE para conmemorar o DÍA DA PAZ dos artistas de E.I.(5 anos) ,recreando unha das obras da artista CHICHARU SHIOTA "Os Fíos da PAZ"

TALLER DE COCIÑA

O noso cole participa en MOBILIDADE SOSTIBLE E SEGURA e queremos deixarvos unhas imaxes dunha das actividadesf programadas e realizada antes do confinamento,un TALLER DE COCIÑA no que cada cativo de 5 anos fixo un coche para a hora da merenda.Inaugurando ademáis o recuncho de usus múltiples que empezou a funcionar este ano e que quedou ademáis de funcional a práctico así de chulo como podedes ver na presentación.

SONRISAVIRUS

DÍA DO LIBRO 2020. LER É SOÑAR COS OLLOS ABERTOS

Os nenos de Infantil de 5 anos participaron nunha actividade titulada" Cóntame un conto"

VISITA DOS NENOS DE 6º AO PARLAMENTO E A XUNTA DE GALICIA

Os nenos de 6º de primaria foron a Santigao para visitar o Parlamente e a Xunta de Galicia

CASTAÑEIRAS NO CEIP CARLOS CASARES

As profes de 4º de Infantil Rosa e Sonia elaboraron disfraces utilizando bolsas de basura que quedaron do Entroido para poder caracterizarse de Castañeiras xunto aos nenos.

Tiveron unha sesión de contacontos onde escoitaron dous contos:

- A castañeira Filipa

- A castañeira Tana.

Tamén recibiron a visita da filla dunha das profes de Intantil,Lucía,que trouxo diferentes intrumentos musicais tradicionais coma o pandeiro,a pandeireta,castañolas,cunchas...que os nenos puideron manipular e tocar.

As profes trouxeron castañas asadas previamente na súas casas e as repartiron en cornetes feitos con papel de periódico.