Aliméntate ben

MAR ADENTRO II

SEGUIMOS EN MAR ADENTRO!!!

UDI SABORES DO MAR

Sabores do mar

ÁREASQUESON TRABALLADAS

Ciencias Sociais,Ciencias Naturais,Lingua,Matemáticas, Educación Artística.

DESCRIPCIÓN DA UDI

DESCRICIÓN DA UDI

Proxecto multidisciplinar centrado nas zamburiñas no caso de 3º curso e nas luras en 4º curso. Investigación sobre os productos e elaboración de diversas actividades para darllas a coñecer ao alumnado.

XUSTIFICACIÓN DA UDI

Acercar aos alumnos do noso centro os productos do mar e o seu formato en conserva xa que moitos son descoñecedores e consumen moito máis produtos cárnicos que peixe e produtos do mar.

3º e 4º de educación primaria

UDI O MEXILLÓN E A SÚA CONSERVA

TÍTULO

O MEXILLÓN e a súa conserva

ÁREAS QUE SON TRABALLADAS

Matemáticas, lingua galega, lingua inglesa, ciencias sociais e naturais e educación artística

DESCRICIÓN DA UDI

UD “O mexillón e a súa conserva”

XUSTIFICACIÓN DA UDI

A necesidade de coñecer un produto típico galego, a súa producción e a súa conserva.

5º de educación primaria

UDI O ATÚN E A SÚA CONSERVA

O ATÚN E A SÚA CONSERVA

ÁREAS QUE SON TRABALLADAS

Matemáticas, lingua galega, ciencias sociais e naturais e educación artística

DESCRICIÓN DA UDI

UD “O atún e a súa conserva”

XUSTIFICACIÓN DA UDI

A necesidade de coñecer as características dos peixes e a produción e a conserva do atún.

1º E 2º de educación primaria

Segue coa boa alimentación

REVISTA ESCOLAR 2016/17

NA FRUTERÍA E PESCADERÍA

Este curso participamos en dous programas  , o PLAN DE CONSUMO DE FROITA FRESCA na escola co obxectivo de incrementar o consumo de FROITA e VERDURA,e no programa O SABOR DA AVENTURA ESTÁ NO MAR, na modalidade PONLLE AS PILAS O TEU BOCATA (CONSERVAS DO MAR), as especies mariñas en conserva xunto cunha gran variedade de alimentos servirannos  para elaborar os nosos bocatas. Os peques de 5 vamos a coñecer un pouco mellor O MEXILLÓN. Así que decidimos facer unha visita a un supermercado da zona e visitamos as seccións de FROITERIA e PESCADERIA, logo fixemos a compra ,para eso previamente fixemos a LISTA do que tiñamos que mercar, xa que mañá faremos TALLER DE COCIÑA con mexillóns en conserva.Tamén mercamos  MANGOS porque os peques non coñecían esta froita, e ARANDANOS que recolectaban os INDIOS para comer, logo pasamos por caixa e pagamos, non olvidamos levar a bolsa para traer a compra e contribuir así ó coidado do MEDIO AMBIENTE.

Tamén os de 4 foron a visita ao supermercado, ao igual cos de 6º para ver o peixe e a froita no seu estado natural.

Supermercadores: EROSKI e MERCADONA

I CAN COOK ,YOU CAN COOK!!!

Qué fixemos co que mercamos onte no super?...Pois o noso CHEF ADRIÁN , que era o encargado do día , preparou dúas ricas recetas: PATÉ DE MEXILLÓNS e MEXIllÓNS Ó VAPOR, dúas recetas moi sinxelas   que tiveron un gran ÉXITO entre os peques , que non deixaron máis que as cunchas dos MEXILLÓNS ... para traballar na aula.

Actividade na que participaron grupos de infantil e primaria.

PROGRAMA EDUCATIVO ALIMENTES

Hoxe visitamos o supermercado GADIS para participar no programa educativo "ALIMENTES " que ten como obxectivo promover hábitos de vida saudables e o consumo responsable entre @s nen@s . Un monitor especializado guiou os peques ofrecendo consellos e pautas para un consumo responsable, basado nunha dieta equilibrada, reforzando a importancia de combinar unha alimentación saudable coa práctica da actividad física. Explicoulles a piramide alimentica, a información das etiquetas, como diferenciar os distintos tipos de carne e pescado...Os nosos peques descubriron moitas cousas que lle pasan desapercibidas cando van cos seus pais ou os seus avós.

Participaron nesta actividade promovida por Gadis o alumnado de infantil e de primaria.

ACUARIOS, ECOSISTEMAS E BARCOS

E que mellor día para inagurar a nosa exposición de ACUARIOS feitos polos peques e as súas familias, nos nosos ACUARIOS ademáis de moito traballo, creatividade e  orixinalidade había un protagonista que non faltou en ningún ACUARIO...non era outro que o MEXILLÓN,ata atopamos  BATEAS!!!

TAMÉN APEROS E BARCOS DE PESCA FORON PARTE DO PROXECTO

HISTORIA,MAXIA E MISTERIO NA ISLA DE SAN SIMÓN!!!

Os PIRATILLAS  fixemos unha excursión de fin de curso inolvidable a ISLA DE SAN SIMÓN, navegamos ata a illa  máis descoñecida da RÍA DE VIGO ,cargada de HISTORIA, MISTERIO e MAXIA ...Embarcamos no porto de Vigo , animación a bordo e no destino: xogos de pistas, actividades a MAR de divertidas ,discoteca a bordo ...e moita animación a cargo de  CRIS e ÓSCAR.