Dependencias

DEPENDENCIAS

O CEIP Carlos Casares é un dos dous centros de Educación Infantil e Primaria cos que conta a vila de Xinzo de Limia. Asisten a totalidade dos alumnos do concello de Porqueira e a metade dos de Xinzo.

Edificio principal:

• A planta baixa, na zona esquerda, contén a cociña, o comedor e almacéns, os servizos e a biblioteca. Na zona dereita contén seis aulas de  educación infantil,unha aula de psicomotricidade, unha aula de inglés e  servizos para alumnos.
  •  O primeiro andar consta de doce aulas de primaria, aula de audiovisuais, logopedia, 2 aulas de p.t, aula de informática, aula de inglés, servizos e almacén.

Segundo edificio:

• Só ten planta baixa, e alí están ubicados a dirección, secretaría, sala de profesores, aula de música e departamento de orientación.

Terceiro edificio:

• Consta dun ximnasio.
  • Ademais, hai outras zonas no colexio como un patio cuberto, patios de recreo, etc.