Ed. infantil

DÍA INTERNACIONAL DOS MUSEOS

Para celebrar o DÍA Internacional dos Museos o alumnado de infantil invítavos a esta exposición virtual , nela podedes percorrer as paredes do MUSEO  CARLOS CASARES , un museo recien inagurado no noso colexo , creado para expor as maravillosas obras de arte dos máis cativos .PEQUENOS ARTISTAS,GRANDES OBRAS!!!!

#entrearteecuarentena
Fai hoxe un ano o alumnado de infantil estaba confinado nas súas casas e o reto proposto para o día dos museos foi recrear unha obra de arte , invitámosvos  a un percorrido virtual polas obras recreadas que nos deixaron sen palabras.

VÍDEO: TODOS E TODAS SOMOS IMPORTANTES

Tocouvos chegar ó "cole de maiores" no momento máis complicado.Sodes os/as pequerrechos/as pero sodes moi GRANDES.Loitade por chegar a ser o que vós queirades ser...

Canción:" Ou iso ou aquilo" do álbum "Alegría" de Sergio Tannus

CONMEMORACIÓN DO DÍA DA PAZ POR OS ALUMNOS DE E.I. (5 ANOS)

Esta é a proposta de  ARTE para conmemorar o DÍA DA PAZ dos artistas de E.I.(5 anos) ,recreando unha das obras da artista CHICHARU SHIOTA "Os Fíos da PAZ"

TALLER DE COCIÑA

O noso cole participa en MOBILIDADE SOSTIBLE E SEGURA e queremos deixarvos unhas imaxes dunha das actividadesf programadas e realizada antes do confinamento,un TALLER DE COCIÑA no que cada cativo de 5 anos fixo un coche para a hora da merenda.Inaugurando ademáis o recuncho de usus múltiples que empezou a funcionar este ano e que quedou ademáis de funcional a práctico así de chulo como podedes ver na presentación.

SONRISAVIRUS

DÍA DO LIBRO 2020. LER É SOÑAR COS OLLOS ABERTOS

Os nenos de Infantil de 5 anos participaron nunha actividade titulada" Cóntame un conto"

CASTAÑEIRAS NO CEIP CARLOS CASARES

As profes de 4º de Infantil Rosa e Sonia elaboraron disfraces utilizando bolsas de basura que quedaron do Entroido para poder caracterizarse de Castañeiras xunto aos nenos.

Tiveron unha sesión de contacontos onde escoitaron dous contos:

- A castañeira Filipa

- A castañeira Tana.

Tamén recibiron a visita da filla dunha das profes de Intantil,Lucía,que trouxo diferentes intrumentos musicais tradicionais coma o pandeiro,a pandeireta,castañolas,cunchas...que os nenos puideron manipular e tocar.

As profes trouxeron castañas asadas previamente na súas casas e as repartiron en cornetes feitos con papel de periódico.

DESFILE INFANTIL DE SAMAÍN

Os nenos de Infantil fixeron un desfile de Samaín onde tiñan que vir disfrazados da casa con materiais de refugallo.

Temos que dar as grazas a todos os nen@s por participar.

Os gañadores son os seguintes: