Letras Galegas

A semana pasada visitounos Anxo Moure, máis coñecido como o” Carballo con botas “. Pásamolo moi ben e aprendimos moitas cousas sobre ás árbores e a natureza.

Fondo Libros

Axuda Fondo Libros e Material Escolar 2021

Segundo a ORDE do 06 de maio de 2021 pola que se regula a participación no fondo solidariode libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e materialescolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educaciónsecundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidoscon fondos públicos para o curso escolar 2021/22 (código de procedemento ED330B).  DOG 93 (20 de maio de 2021)

Establécese o prazo para presentación da solicitude para :

• Fondo Libros 3º, 4º, 5º e 6º EP .
  • Vale Material Escolar de 1º EP  a 6ºEP .
  • Axudas para a adquisición de Libros de texto de 1º e 2º EP .

Prazo Solicitudes

ata o 22 de xuño de 2021.

Ante a actual situación preferiblemente presentar as solicitudes a través da aplicación FONDO LIBROS ( Para presentación electrónica, prema na opción "Cidadán" no menú da esquerda da pantalla ) ou escaneada á dirección de correo do centro ceip.canicouva@edu.xunta.es
A solicitude virá acompañada da fotocopia do Libro de Familia, e en caso de separación ou divorcio  deberán presentar ademáis  copia da sentenza xudicial e/ou convenio regulador donde conste a atribución da  custodia d@  menor.
Calquera persoa que acceda ao centro debe vir provista de mascarilla, pantalla ou calquera outro sistema de protección  e gardar a distancia mínima de seguridade .
Atenderase por ventanilla de secretaría, non se poderá acceder a ningunha outra dependencia ( Para presentación presencial: utilice os Anexos I e II da Orde de convocatoria )