A nosa historia

A NOSA HISTORIA

O C.E.I.P. Canicouva foi creado en 1970 co nome de Colexio Comarcal de Balaídos Nestes máis de 35 anos sufriu notables melloras para adecuar as súas instalacións ás necesidades que os novos tempos foron marcando.

Moitas xeracións de alumnos pasaron por este colexio e moitos mestres e mestras desenvolveron nel o seu labor docente. Para todos vós vai dedicada especialmente esta sección, agardando que atopedes nesta escolma de fotos algunha lembranza que vos achegue a eses tempos pasados.

O profesorado do colexio nos seus primeiros tempos

LEMBRANZAS DE TEMPOS PASADOS

Antes 96  96 - 97   97 - 98