Bo Nadal

A comunidade educativa do CEIP Canicouva deséxavos un bo nadal e un feliz aninovo!!!

Educación Viaria no Cole

Boas familias,

O Alumnado de 5º de ED. Primaria tivo unha sesión de seguridade peoníl coa sección de Educación Viaria da Policía Local de Vigo. Dende este organismo queren compartir con toda a Comunidade EDucativa a información complementaria que a continuación achegamos:

Queremos aproveitar para darlle as grazas aos membros da Policía Local de Vigo que acudiron ao noso centro.

Axuda humanitaria para a poboación de Ucraína

Prezadas familias;

A comunidade educativa que conformamos o CEIP Canicouva imos colaborar coa Asociación Galega de Auxda a Ucraína (@aga.ucraina) para recompilar e enviar material, alimentos non perecedoiros e enseres básicos a Ucraína.

Podedes atopar a lista completa dos materiais que precisan no documento adxunto.

Moitas grazas pola vosa colaboración!!!

Equipo de investigación conexión Canicouva

Novas de entroido dende Equipo de Investigación

Pasarúas entroido 2022

Prezadas familias,

Como xa sabedes, debido á situación sanitaria na que nos atopamos, o curso pasado non se nos permitiu sair ás rúas do barrio para festexar o entroido.  Este curso cumprindo con todas as medidas necesarias imos levar a cabo, sempre que o tempo o permita, un pequeno pasarrúas no parque de Castrelos. Neste percorrido estaremos encantados de contar coa vosa asitencia.

Para poder asegurar o cumprimento das medidas sanitarias e educativas, foi necesario secuenciar as saidas do cole.

• Infantil, 1º Primaria e 2º de Primaria: sairán a partir das 11:00 de forma escalonada.
  • 3º Primaria, 4º Primaria, 5º Primaria e 6º Primaria: a partir das 12:10 de forma escalonada.

No parque de Castrelos diante do escenario (situado ao lado da entrada principal) haberá unha zona delimitada para as familias xusto diante do escenario. Cada grupo subirá e teredes tempo para fotografíalos.  En ningún caso os familiares poderán acompañar durante o recorrido aos nenos/as, xa que é fundamental manter os grupos burbulla, polo que non se poderá interactuar co alumnado salvo no momento que suben ao escenario.

Polo anteriormente detallado debedes esperar polos vosos cativos e cativas na área habilitada na que haberá membros da ANPA que vos axuden.

Por outra banda, é importante que saibades que desde o centro levaremos a cabo unha gran reportaxe audivisual, por se algunha familia non pode acudir.

O circuito é circular, de xeito que ningún grupo se mesture con outros.

Convidámosvos a todos a participar dun xeito seguro, e contamos co compromiso de todos/as para levar a cabo unha actividade que o alumnado sen dúbida merece. No caso de que existan situacións que non garantan a seguridade e integridade do alumnado, o equipo docente non dubidará en voltar ao centro, así que por favor sexamos cautos e respetemos as normas.

Unha tonelada de solidaridade

Hoxe dende a asociación AFAN viñeron a recoller os alimentos recollidos durante a campaña "Un camiño sinxelo para todos".
Ainda non sabemos se acadamos o obxectivo dunha tonelada que tiñamos marcado. O que si sabemos son as toneladas de ilusión, participación e implicación do alumnado e das familias neste reto.

O agasallo de Nadal para o cole Canicouva foi consolidar o que xa comeza a ser una tradición, poder axudar na nosa contorna. Difícilmente poderíamos brindar aos nosos alumnos una experiencia de aprendizaxe máis realista.

GRAZAS a toda a comunidade educativa que forma o CEIP CANICOUVA en especial os cativos e cativas que cun sorriso sentiron este reto coma seu.

Mención espacial ó alumnado de sexto que participou na montaxe do "spot" coa maior ilusión posible.

O equipo directivo e todo o claustro desexámosvos un Nadal cheo de esperanza, saude e felicidade.

Equipo de Dinamización da Lingua Galega

Dende o Equipo de Dinamización da Lingua Galega queremos desexarvos un terrorífico Samaín .

Aquí vos deixamos o noso Abecedario Monstruoso elaborado por todos os nenos e nenas do noso centro