Unha tonelada de solidaridade

Hoxe dende a asociación AFAN viñeron a recoller os alimentos recollidos durante a campaña "Un camiño sinxelo para todos".
Ainda non sabemos se acadamos o obxectivo dunha tonelada que tiñamos marcado. O que si sabemos son as toneladas de ilusión, participación e implicación do alumnado e das familias neste reto.

O agasallo de Nadal para o cole Canicouva foi consolidar o que xa comeza a ser una tradición, poder axudar na nosa contorna. Difícilmente poderíamos brindar aos nosos alumnos una experiencia de aprendizaxe máis realista.

GRAZAS a toda a comunidade educativa que forma o CEIP CANICOUVA en especial os cativos e cativas que cun sorriso sentiron este reto coma seu.

Mención espacial ó alumnado de sexto que participou na montaxe do "spot" coa maior ilusión posible.

O equipo directivo e todo o claustro desexámosvos un Nadal cheo de esperanza, saude e felicidade.