Admitidos no centro e formalización de matrícula

No taboleiro do centro están expostas as listaxes definitivas de alumnado admitido para o curso 2021-2022. Todo o alumnado que solicitou admisión está admitido.

Todos aqueles que non entregaran o documento de formalización de matrícula poderán facelo descargando, cuprimentando e entregando o documento axunto.

Plan de adaptación ao COVID-19

Plan de Adaptación ao COVID-19

Actividades culturais de maio no concello de Boiro

maio cultural 2021

Actividades do Día do Libro 2020

Formación TIC para familias no Concello de Boiro

Publicación de Listaxes de admitidos no proceso de Solicitude de Admisión

Reserva e Admisión

Publicación de Listaxes de admitidos no proceso de Solicitude de Admisión

Tal e como se indica na normativa, as listaxes de admitidos están publicadas no taboleiro do centro (non podendo publicarse esta listaxe por outros medios)

De todos xeitos, ao non ter que baremar este curso, todos os solicitantes foron admitidos.

Divulgación do portal informativo"Xanela aberta á familia"

Familia

Divulgación do portal informativo "Xanela aberta á familia"

Neste portal poderedes atopar artigos informativos sobre distintas inquedanzas e problemáticas que afectan ás distintas etapas do crecemento.

Ademais, aquí poderedes ir directamente a un dos artigos: "O ABC do consello alimentario na infancia".

Folga do 8M

Como ben saben, todos os anos polo 8 de marzo convócase unha volga para facer visibles os problemas da muller. A xunta vén de establecer os servizos mínimos para os centros educativos, algo que o CEIP Plurilingüe de Abanqueiro cumplirá escrupulosamente.

Exposición "As mulleres da nosa vida"

DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO

Recital poético de Rosalía de Castro. Alumnado de 5º e 6º E.P.

"Airiños, airiños, aires"

"Adios, ríos; adios, fontes..."

Día de Rosalía de Castro

Esta foi a homenaxe que creamos entre o alumnado de Educación Infantil para celebrar o día de Rosalía.

Feliz aniversario para a lingua galega, para a poesía e para a liberdade de elixir!!!

Esquela polo pasamento do Ceboliño

Falecemento no día de onte, aos moitísimos anos de idade e sendo confortado coas celebracións pertinentes, de

Don Ceboliño

R.I.P.

A súa esposa: Dona Ceboliña; Os seus familiares máis achegados: as nenas, os nenos, as mestras, os mestres, a conserxe e o persoeiro de limpeza; Rogamos a todo o mundo apoien nas oracións non só a alma do noso querido Ceboliño se non tamén á súa familia nestes momentos de tanta amargura rogando que leve con el toda a COVID-19 para o outro mundo e pronto volva xa san connosco para celebrar un novo Entroido.

Por mor da COVID, o seu enterro farase na máis estrita das intimidades e, para evitar aglomeracións, farase unha retransmisión en riguroso directo polo máis moderno sistema analóxico-ventanil dispoñible no merdado destes actos funerarios.

¡Viva o Ceboliño!

¡Viva o Entroido!

¡Descanse en Paz!

ENTROIDO

UN DÍA DE MERENDOLA DE ENTROIDO EN ABANQUEIRO.

QUE BOS ESTABAN OS CHURROS CON CHOCOLATE E QUE BEN O PASAMOS TODOS DISFRAZADOS!!!

DÍA DA PAZ

Bo día amig@s!

O pasado 29 de Xaneiro celebramos o día da Paz no colexio, colgamos do teito un feixe de paraugas decorados polo alumnado así como de todo o persoal do centro. Deles penduran mensaxes de paz e amor en forma de pingas.

Certame de fotografía do entroido