de Internet

para o presente curso escolar.

A conexión de Internet do noso centro está xestionada polo Centro de Xestión de Rede (CXR) da Xunta de Galicia, a través da empresa Telefónica, a cal presta o servizo mediante fibra ópticaResultado de imagen de cableado

Actualmente no noso centro pódese acceder por cable (profesorado, persoal de administración e servizos e aulas de informática) e por WIFI (alumnado, profesorado e persoal de administración e servizos)

A velocidade obxectiva é de 1.000 Mbps simétricos o cal garante unha excelente calidade do servizo para a cantidade de equipos conectados no centro (preto de 1.500)

Acceso por cable, rede de alta velocidade, até 1.000 Mbps