Proceso de admisión.

No proceso de admisión pódese contemplar tres situacións:Proceso de admisión

1. [Febreiro] Reserva de praza: (alumnado de centros adscritos)
    • Este suposto é para o alumnado pertencente a un centro adscrito, no noso caso abrangue os seguinte centros:
      • CEIP A Xunqueira Nº 2.
      • CEIP Manuel Vidal Portela.
    • Tamén está dirixido ao alumnado que quere cambiar dun centro a outro ao que estea adscrito.
    • Abrangue do 1 ao 15 de febreiro.
    • Preme no logo para accederes á aplicación informática de admisión.
    • Preme no logo da sede electrónica para accederes á solicitude. (código de procedemento ED550A)
    • Para accederes á solicitude, preme aquí.
    • Para coñeceres as paradas das liñas de transporte do noso centro, preme aquí.
  2. [Marzo] Solicitude de admisión: (alumnado doutros centros ou que se reincorpore ao sistema educativo)
    • Este suposto é para o alumnado que solicita praza no noso centro e non pertence a un dos centros adscritos reflectidos no punto anterior.
    • Abrangue do 1 ao 20 de marzo.
    • Preme no logo para accederes á aplicación informática de admisión.
    • Preme no logo da sede electrónica para accederes á solicitude. (código de procedemento ED550B)
    • Para coñeceres as paradas das liñas de transporte do noso centro, preme aquí.
    • Para máis información sobre a I xornada de portas abertas (luns 5 de marzo, ás 19 horas), preme na imaxe.
    • Para coñeceres máis sobre este procedemento, preme aquí.
  3. [Abril] Permanencias: (alumnado do centro)
    • Tódolos cursos o alumnado do centro ten a necesidade de cumprimentar unhas follas de reserva interna para coñercer as súas preferencias e itinerarios de cara ao curso seguinte xa que ten unha praza garantida para o seguinte nivel ao que estea cursando.  Estas follas repártense e explícanse por membros do equipo directivo e do departamento de orientación durante o mes de abril.
    • Abrangue do 1 ao 30 de abril.
    • Para accederes ás devanditas follas de reserva interna, preme aquí.
    • Para coñeceres as paradas das liñas de transporte do noso centro, preme aquí.
  4. [Abril] Listaxes provisionais de admisión: (alumnado doutros centros ou que se reincorpore ao sistema educativo)
    • Publicaranse antes do 25 de abril, para accederes ás mesmas, preme aquí.
    • Para máis información sobre a 10ª xornada de acollida (xoves 26 de marzo, á 9:20 horas), preme na imaxe dos monecos.
  5. [Maio] Listaxes dfinitivas de admisión: (alumnado doutros centros ou que se reincorpore ao sistema educativo)
    • Publicaranse antes do 15 de maio, para accederes ás mesmas, preme aquí.
  6. [Xuño/xullo e setembro] Matrícula: (alumnado do centro e doutros centros)
    • Este suposto é para o alumnado seguinte:
      • Alumnado que unha vez obtida praza no noso centro ten de proceder coa oficialización da mesma.
      • (Xuño/xullo) Alumnado do centro que aproba tódalas materias ou como máximo lle quedan dúas materias na convocatoria ordinaria que non sexan matemáticas e lingua castelá, ou matemáticas e lingua galega.
      • (Setembro) Alumnado do centro, logo da convocatoria extraordinaria.
    • O prazo de matrícula ordinario abrangue dende o 25 de xuño ao 10 de xullo.
      • 1º e 2º da ESO -->Do 26 ao 29 de xuño.
      • 1º e 2º de bacharelato -->Do 3o de xuño ao 5 de xullo.
      • 3º e 4º da ESO -->Do 6 ao 10 de xullo.
    • O prazo de matrícula extraordinario abrangue dende o 1 ao 10 de setembro.
    • Para coñeceres máis sobre este procedemento, preme aquí.
    • Para coñeceres as paradas das liñas de transporte do noso centro, preme aquí.

A continuación podes consultar a normativa sobre o proceso de admisión: