Skip to Content

Admisión

Proceso de admisión, curso 2024/25

 

No proceso de admisión, o alumnado pode contemplar tres situacións: Reserva (centros adscritos), solicitude (centros non adscritos) e permanencia (do noso centro)

 

  1. [Xaneiro-Febreiro] Reserva de praza, alumnado de centros adscritos
    • Este suposto é para o alumnado pertencente a un centro adscrito, no noso caso abrangue  os seguintes centros
      • Na ESO
        • CEIP A Xunqueira Nº 2
        • CEIP Manuel Vidal Portela
      • No bacharelato
        • CPR Plurilingüe Sagrado Corazón de Jesús
        • IES de Cotobade
    • Abrangue do 15 de xaneiro ao 5 de febreiro
    • Preme no logo do proceso de admisión para accederes á aplicación informática de admisión.
    • Preme no logo da sede electrónica para accederes á solicitude. (código de procedemento ED550A)
    • Para accederes á solicitude, preme aquí (anexo I- ED550A) (anexo II bis) 
    • Para coñeceres a oferta educativa do noso centro, preme aquí
    • Para coñeceres as paradas das liñas de transporte do noso centro, preme aquí
    • Para máis información sobre a VII xornada de portas abertas (martes, 6 de febreiro, ás 18:30 horas), preme aquí ou na imaxe
    • 22 de febreiro, publicación da listaxe definitiva de alumnado con posto reservado
      Todas as solicitudes da fase de reserva foron admitidas

       

      • Por mor da protección de datos, non será facilitada información algunha telefónicamente. Para accederes ás listaxes, co uso da chave365, preme aquí ou ben achégate á corticeira de secretaría no hall principal.
    • Para máis información sobre a 13ª xornada de acollida (venres 26 de maio, ás 9:20 horas), preme na imaxe dos monecos, situada á altura do mes de xuño.
  2. [Marzo] Solicitude de admisión, alumnado doutros centros ou que se reincorpore ao sistema educativo
    • Este suposto é para o alumnado que solicita praza no noso centro e non pertence a un dos centros adscritos (CEIP A Xunqueira Nº 2, CEIP Manuel Vidal Portela,IES de Cotobade e  CPR Plurilingüe Sagrado Corazón de Jesús)
    • Antes do 1 de marzo --> publicación dos postos escolares vacantes e sorteo para o desempate
      • Para accederes aos postos escolares vacantes, preme aquí
    • Abrangue do 1 ao 20 de marzo
    • Para accederes á solicitude, preme aquí: Anexo II (ED550B), anexo II bis
    • Preme no logo da sede electrónica para accederes á solicitude, código de procedemento ED550B
    • Para coñeceres a oferta educativa do noso centro, preme aquí
    • Para coñeceres as paradas das liñas de transporte do noso centro, preme aquí
  3. [Abril] Permanencias, alumnado do centro
    • Tódolos cursos o alumnado do centro ten a necesidade de cumprimentar as follas de reserva para coñercer as súas preferencias e itinerarios de cara ao curso seguinte 
      xa que ten unha praza garantida para o seguinte nivel ao que estea cursando.  Estas follas repártense e explícanse por membros do equipo directivo e do departamento de orientación durante o mes de abril
    • Abrangue do 1 ao 30 de abril
    • Para accederes ás follas de reserva, as guías e a nosa oferta educativa, preme aquí
    • Para coñeceres as paradas das liñas de transporte do noso centro, preme aquí
  4. [Abril] Listaxes provisionais de admisión, alumnado doutros centros ou que se reincorpore ao sistema educativo
    • Publícanse o 25 de abril
      • Por mor da protección de datos, non será facilitada información algunha telefónicamente. Para accederes ás listaxes, co uso da chave365, preme aquí ou ben achégate á corticeira de secretaría no hall principal
  5. [Maio] Listaxes definitivas de admisión, alumnado doutros centros ou que se reincorpore ao sistema educativo
    • Publicanse o 15 de maio
      • Por mor da protección de datos, non será facilitada información algunha telefónicamente. Para accederes ás listaxes, co uso da chave365, preme aquí ou ben achégate á corticeira de secretaría no hall principal.
    • Para máis información sobre a 13ª xornada de acollida (venres 26 de maio, ás 9:20 horas), preme na imaxe dos monecos
  6. [Xuño e xullo] Matrícula, alumnado do centro e de nova incorporación
    • Este suposto é para o alumnado seguinte
      • Alumnado que unha vez obtida praza no noso centro ten que proceder coa matrícula
      • Todo o alumnado matriculado actualmente no noso centro
    • O prazo de matrícula abrangue desde o 23 de xuño ao 7 de xullo
    • A matrícula subsidiaria é a partir do 13 de xullo, logo de adxudicación de praza por parte da comisión de escolarización a través de SMS
    • Para coñeceres máis sobre este procedemento, preme aquí
    • Para coñeceres a oferta educativa do noso centro, preme aquí
    • Para coñeceres as paradas das liñas de transporte do noso centro, preme aquí
  7. [Xullo] Matrícula subsidiaria, alumnado de nova incorporación
    • Este suposto é para o alumnado seguinte
      • Alumnado das listas de agarda, fóra de prazo ou que esqueceu se matricular no período ordinario
    • Matricularase o antes posible, logo da adxudicación da comisón de escolarización a través de SMS
    • Para coñeceres máis sobre este procedemento, preme aquí
    • Para coñeceres a oferta educativa do noso centro, preme aquí
    • Para coñeceres as paradas das liñas de transporte do noso centro, preme aquí

(sen actualizar) Aquí podes consultar un resumo de prazos e de baremación

A continuación podes consultar a normativa sobre o proceso de admisión

 

Distribuir contido


by Dr. Radut