ANPA Helenes

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS E MATERIAL ESCOLAR.

No DOG de hoxe publicase a  ORDE do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2018/19.

Prazo Solicitude;  Del 22/05/2018 al 22/06/2018

Solicitudes: https://sede.xunta.gal/detalle-procedemento?codtram=ED330B

Documento: Orde do 9 de maio de 2018

BANCO DE PRÉSTAMO DE LIBROS DE TEXTO

Un ano máis continuamos coa organización do Banco Préstamo de Libros de Texto, ao que vos animamos a colaborar e participar, en beneficio de todos.

O proxecto consiste na doazón voluntaria a esta asociación, por parte das familias, dos libros de texto que non vaian a utilizar e estean en condicións aceptables e vixentes para o seguinte curso.

Este Banco de Libros vai destinado a 1º e 2º de Bacharelato, e subsidiariamente a ESO, principalmente as familias que non teñan dereito ao préstamo de libros do Banco Solidario da Xunta de Galicia.

Circular Informativa.-

Impreso solicitude.-

Descontos en comercios de Pontevedra.

A Anpa Helenes esta a traballar, en conseguir descontos e ofertas en comercios de Pontevedra, para obter condicions ventaxosas para todos os socios dista Anpa.