Curso escolar 2018/19.

Para consultares o calendario escolar do noso centro, preme aquí.

Por outro lado, para facilitar o labor educativo ao alumnado do centro, dende as titorías facilitamos un calendario con "ocos" para que sirva como axenda de probas e citas claves ao longo do curso.  Este documento é entregado ao alumnado na 1ª semana de outrubro.  Tamén, se o precisa o pode consultar aquí.

Para consultar as indicacións e horario por mor dos Nadais, Entroido, Samana Santa, xuño e setembro, preme aquí.

Para consultar o calendario xeral de probas de avaliación de bacharelato e de acceso á universidade (ABAU), preme aquí.

O calendario escolar vese regulado segundo a seguinte normativa:

• Ano 2019:
    • (pendente) DECRETO 76/2016, do 8 de xuño, polo que se determinan as festas da Comunidade Autónoma de Galicia do calendario laboral para o ano 2017.
    • (pendente) Resolución de 4 de octubre de 2016, de la Dirección General de Empleo, por la que se publica la relación de fiestas laborales para el año 2017.
    • (pendente) RESOLUCIÓN do 29 de novembro de 2016, da Secretaría Xeral de Emprego, pola que se dá publicidade das festas laborais de carácter local para o ano 2017, correspondentes aos concellos das catro provincias da Comunidade Autónoma de Galicia.

page | by Dr. Radut