Calendario escolar

Curso escolar 2019/20.

Para consultares o calendario escolar do noso centro, preme aquí.

Por outro lado, para facilitar o labor educativo ao alumnado do centro, dende as titorías facilitamos un calendario con "ocos" para que sirva como axenda de probas e citas claves ao longo do curso.  Este documento é entregado ao alumnado na derradeira semana de setembro. Tamén, se o precisa, o pode consultar aquí.

Para consultar as indicacións e horario por mor dos Nadais, Entroido, Samana Santa, xuño e setembro, preme aquí.

Para consultar o calendario xeral de probas de avaliación de bacharelato e de acceso á universidade (ABAU), preme aquí.

O calendario escolar vese regulado segundo a seguinte normativa:

Indicacións e horario por mor dos Nadais, Entroido, Samana Santa, xuño e setembro.

Ao longo do curso escolar sucédense distintas festividades as cales producen que o/s día/s previo/s á mesma teñan un tratamento diferenciado do resto pola organización de actividades complementarias.  Tamén o comezo e fin de curso poden producir esta situación.  A continuación podes acceder ás intruccións e horario ao respecto:

• Nadal.
    • Instrucións para o alumnado.
    • Instruccións para o persoal docente e PAS.
  • Entroido.
    • Instrucións para o alumnado.
    • Instrucións para o persoal docente e non docente.
  • Semana Santa.
    • Instrucións para o alumnado, persoal docente e PAS.
  • Maio.
    • Calendario de final de curso - 2º de bacharelato. (alumnado)
      • Tamén poderás consultar información sobre a ABAU ordinaria e extraordinaria, e o prazo de matrícula, entre outros.
      • Horario das probas da convocatoria extraordinaria (xuño) e de pendentes de 1º de bacharelato.
    • Calendario de final de curso, 2º de bacharelato (profesorado)
  • Xuño-Xullo.
    • Calendario de final de curso - ESO e bacharelato. (alumnado)
      • Tamén poderás consultar información sobre o prazo de matrícula extraordinaria e as probas de setembro.
      • Final de curso 2018-19, instrucións para o alumnado.
        • Actividades complementarias:
          • Actividade complementaria de peche do programa TEI no patio interior de aulas..
          • Actividades deportivas "Festa da escuma e fútbol de burbullas"
    • Calendario de final de curso, ESO e bacharelato (profesorado)