Calendario escolar

Indicacións e horario por mor dos Nadais, Entroido, Samana Santa, xuño e setembro.

Ao longo do curso escolar sucédense distintas festividades as cales producen que o/s día/s previo/s á mesma teñan un tratamento diferenciado do resto pola organización de actividades complementarias.  Tamén o comezo e fin de curso poden producir esta situación.  A continuación podes acceder ás intruccións e horario ao respecto:

• Nadal.
    • Instrucións para o alumnado.
    • Instruccións para o persoal docente e PAS.
  • Entroido.
    • Instrucións para o alumnado.
    • Instrucións para o persoal docente e non docente.
  • Semana Santa.
    • Instrucións para o alumnado, persoal docente e PAS.
  • Maio
    • Calendario de final de curso - 2º de bacharelato. (alumnado)
      • Tamén poderás consultar información sobre a ABAU extra/ordinaria, o prazo de matrícula e as probas de setembro, entre outros.
    • Calendario de final de curso, 2º BTO (profesorado)
  • Xuño-Xullo.
    • Calendario de final de curso - ESO e 1º de bacharelato. (alumnado)
      • Tamén poderás consultar información sobre o prazo de matrícula extraordinaria e as probas de setembro.
      • Actividades complementarias deportivas "Festa da escuma e fútbol de burbullas"
      • Final de curso 17-18, instrucións para o alumnado.
    • Calendario de final de curso, ESO e 1º BTO (profesorado)
  • Setembro.
    • Horario de probas de setembro. (inclusive pendentes)
    • Calendario de setembro. (alumnado)
    • Calendario de setembro. (profesorado)
      • Tamén poderás consultar información sobre o prazo de matrícula e as probas de setembro, entre outros.

Curso escolar 2018/19.

Para consultares o calendario escolar do noso centro, preme aquí.

Por outro lado, para facilitar o labor educativo ao alumnado do centro, dende as titorías facilitamos un calendario con "ocos" para que sirva como axenda de probas e citas claves ao longo do curso.  Este documento é entregado ao alumnado na 1ª semana de outrubro.  Tamén, se o precisa o pode consultar aquí.

Para consultar as indicacións e horario por mor dos Nadais, Entroido, Samana Santa, xuño e setembro, preme aquí.

Para consultar o calendario xeral de probas de avaliación de bacharelato e de acceso á universidade (ABAU), preme aquí.

O calendario escolar vese regulado segundo a seguinte normativa:

• Ano 2019:
    • (pendente) DECRETO 76/2016, do 8 de xuño, polo que se determinan as festas da Comunidade Autónoma de Galicia do calendario laboral para o ano 2017.
    • (pendente) Resolución de 4 de octubre de 2016, de la Dirección General de Empleo, por la que se publica la relación de fiestas laborales para el año 2017.
    • (pendente) RESOLUCIÓN do 29 de novembro de 2016, da Secretaría Xeral de Emprego, pola que se dá publicidade das festas laborais de carácter local para o ano 2017, correspondentes aos concellos das catro provincias da Comunidade Autónoma de Galicia.