Solicitude

de admisión, curso académico 2019/20. PRAZO REMATADO!!

Prazo:

• PRAZO REMATADO!!.
    • O prazo de solicitudes de admisión abrangue dende o 1 ao 20 de marzo.
  • Se segues interesada/o nunha praza escolar no noso centro, tes que presentar unha solicitude de admisión directamente na Inspección educativa (comisión de escolarización), no edificio administrativo de Campolongo, andar 7º, á esquerda, de xeito presencial por estar fora de prazo
    • Para accederes ao modelo, preme aquí. (código de procedemento ED550B)

Publicación dos postos escolares vacantes:

• Para acceder ao listaxe de vacantes (centros adscritos + permanencias), preme aquí.
  • (sen actualizar) Para acceder ao listaxe de vacantes (centros adscritos + permanencias + solicitudes de admisión), preme aquí.
  • (sen actualizar) Para acceder ao listaxe de vacantes (centros adscritos + permanencias + solicitudes de admisión + convocatorias ordinaria ), preme aquí.
  • (sen actualizar) Para acceder ao listaxe de vacantes (centros adscritos + permanencias + solicitudes de admisión + convocatorias ordinaria e extraordinaria), preme aquí.

En caso de que for preciso baremación: (para o curso 2019/20, só en 1º e 2º a ESO)

• Cando a demanda de prazas escolares sexa superior á oferta, no prazo do 23 de marzo ao 5 de abril, as familias poderán presentar a documentación acreditativa dos criterios de admisión alegados na solicitude de conformidade cos artigos 20 a 28 da ORDE do 12 de marzo de 2013.  A presentación desta documentación ten carácter voluntario.  De non poder aportarse en tempo e forma entenderase que renuncia a valoración correspondente.
  • Para consultares o resultado do sorteo anual de letras de prioridade para resolver os empates no procedemento de admisión do vindeiro curso, preme aquí.
  • Para consultares o acordo do Consello escolar conforme ao "criterio complementario" que fai alusión o artigo 28 da citada orde, preme aquí.

(antes do 25 de abril) Listaxes provisionais de alumnado amitido:

• Infórmase que foron admitidas tódalas solicitudes presentadas, agás 1º e 2º da ESO, que están pendentes de baremación.
  • Ábrese un prazo de 5 días hábiles contados a partir do 25 de abril para a presentación de posibles reclamacións ante o consello escolar.
  • (sen actualizar) Acceso ás listaxes:
    • 1º da ESO.
    • 2º da ESO.
    • 3º da ESO.
    • 4º da ESO.
    • 1º bacharelato.
    • 2º bacharelato.

(antes do 15 de maio) Listaxes definitivas de alumnado amitido:

• (sen actualizar) Acceso ás listaxes:
    • 1º da ESO.
    • 2º da ESO.
    • 3º da ESO.
    • 4º da ESO.
    • 1º bacharelato.
    • 2º bacharelato.

Para coñeceres a normativa sobre o proceso de admisión, preme aquí.