Fondo Solidario de Libros de Texto

Publicadas as listaxes provisionais de admitidos e excluídos no Fondo Solidario de Libros de Texto.

Listaxe de admitidos

Listaxe de excluídos

Reclamación sobre as listaxes provisionais: Do día 14 ao día 18 de xullo.

EXAMES DE SETEMBRO

DATAS E HORARIOS DOS EXAMES DE SETEMBRO

BACHARELATO

Aquí e Agora 17: a nosa creación artística e literaria.

Felizmente, para poder ver o mundo un pouco máis claro, para amosar a nosa resistencia, para demostrar que a liberdade non é unha utopía, as verbas, as follas de AeA 17 voan xa libres, sen muros que as reteñan nin cancelas que as pechen.

Porque así é o mundo que queremos, aquí e agora.

E seguiremos..., o vento nos levará!

Graduación do alumnado de bacharelato 2015-2017

O venres, día 29 de maio, celebrouse o acto de graduación dos alumnos de bacharelato da promoción 2015-2017 no IES Xograr Afonso Gómez de Sarria.

O evento, moi concorrido por todos os membros da comunidade educativa, foi de gran emotividade. Nel, falaron un representante do alumnado, outro do profesorado e por último o director do centro, que destacou que nove alumnos do Xograr poderán concorrer aos premios extraordinarios de bacharelato, ao acadar máis dun 8,75 de media na etapa.

Unha fantástica actuación musical de Lucía Pombo e David Vila puxo o broche final a esta xornada.

Podedes ver máis fotos premendo aquí

A LINGUA FRANCESA, EPICENTRO DUNHA ACTIVIDADE LINGÜÍSTICA NO CAMIÑO DE SANTIAGO

54 alumnos  do IES Xograr Afonso Gómez, correspondentes a 3º e 4º da ESO, así como de 1º de Bacharelato, tomaron parte nunha actividade con obxectivo lingüístico no Camiño Francés a Compostela, ao seu paso por Sarria,  proposta polo departamento de Francés, e que desenvolveuse o  pasado venres 5 de maio.

CORRELINGUA 2017 + HISTORIA DE LUGO

Aproveitando a nosa participación na actividade do  CORRELINGUA 2017 , e despazamento a Lugo, fomos dando  un pasiño pola lingua, un pasiño pola historia. Niso consistíu a nosa completísima andaina  do 4 de maio de 2017: reivindicación do uso da lingua “GALEGO SEN CANCELAS”  e detallada explicación, polos profes do deparamento de Historia,  do Lugo romano: visita á Catedral, visita ao Museo e visita ao Castro de Viladonga.

Día do deseño gráfico

Como agasallo de Begoña e o seu alumnado de plástica, aquí temos un precioso vídeo para conmemorar o día do deseño gráfico.
Parabéns a tod@s!

Charla Ktorce-18 da Asociación Arela

Chelu, educador dun Centro de Internamento de Menores en Pontevedra,  explicou ao alumnado de 3º da ESO os aspectos máis relevantes da Lei do Menor: réximes de internamento, medidas xudiciais que se aplican ós menores, así como os delitos máis habituais que cometen os/as adolescentes e que causan a aplicación destas medidas. Entre eles explicou casos reais de bullying, ciberbullying, sextorsión, uso inapropiado de redes sociais, roubos, delitos relacionados coa seguridade viaria, delitos relacionados coas drogas, abuso e agresións sexuais,…etc, co obxectivo de concienciar ao alumnado das consecuencias que poden ter ditos actos.

Semana Escolar con Maruja Mallo

Maruja Mallo é a artista homenaxeada no Día das Artes Galegas 2017. Dende a Deputación de Lugo invitóusenos a esta homenaxe, a partir da cal se propoñían   unha serie de actividades destinadas á divulgación e ao coñecemento desta artista lucense e da súa obra, ao longo da semana do 17 ao 21  de abril.

Os departamentos de Lingua Galega e Dinamización Lingüística sumáronse a esta actividade cos  alumnos de ESO ,  2º ESO  e  2º PMAR;  en total participaron ao redor de 60 alumnos , que a partires do coñecemento e lectura do libro editado pola Deputación adicado a Maruja Mallo  elaboraron traballos coma   maletas viaxeiras,  os collages,  os marcapáxinas; e  outros  de expresión plástica .

Velaí o resultado