Taboleiro

COMUNICACIÓN DO CENTRO

Para tranquillidade de todos/as COMUNICAMOS que a información que sae na prensa indicando que no IES Xograr Afonso Gómez de Sarria se ten comunicado un caso positivo por Sars-Cov-2 é rotundamente falsa.

Lóxicamente non somos inmunes, e como en todos os sitios, haberá casos, pero neste intre nin desde o centro comunicamos nin se nos comunicou ningún caso positivo nin de alumnado nin do persoal do centro.

Coidémonos todos/as!

INICIO DO CURSO - REUNIÓNS - PRESENTACIÓNS

REUNIÓNS COAS FAMILIAS (Patio Exterior do Instituto) - IMPORTANTE A ASISTENCIA DUN SÓ PROXENITOR

• LUNS 21 DE SETEMBRO:

1º e 2º ESO reunión ás 16:00hs - Engrega de libros e ordenadores, se procede, ás 17:00hs.

1º BACHARELATO e 1º CM APSD reunión ás 18:30hs.

•  MÉRCORES 23 DE SETEMBRO:

3º e 4º ESO, 2º BACHARELATO e 2º CM APSD reunión ás 18:30hs.

Declaración responsable (a entregar na reunión ou na presentación)

Enquisa de autoavaliación clínica COVID-19

Pregamos a presencia de un só dos proxenitores, sen acompañamento dos alumnos/as para evitar aglomeracións.

É moi importante esta reunión pois explicaremos todos os protocolos COVID-19 para o curso 2020-21

INICIO DA ACTIVIDADE LECTIVA E PRESENTACIÓNS DO ALUMNADO

• MÉRCORES 23 DE SETEMBRO:

1º e 2º ESO ás 8:40hs - toda a xornada lectiva - funcionará o transporte escolar e o comedor.

1º BACHARELATO e 1º CM APSD - presentación ás 12:30hs.

• XOVES 24 DE SETEMBRO:

3º ESO ás 8:40hs - toda a xornada lectiva - funcionará o transporte escolar e o comedor.

2º BACHARELATO e 2º CM APSD - presentación ás 12:30hs.

• VENRES 25 DE SETEMBRO:

4º ESO ás 8:40hs - toda a xornada lectiva - funcionará o transporte escolar e o comedor.

n/d

Publicación da listaxe definitiva dos libros de texto adxudicados por FONDO LIBROS

O luns 14 de setembro publícase a listaxe definitiva de admitidos ao Fondo Solidario de Libros de Texto (3º e 4º da ESO). Poderedes consultala no recibidor do edificio principal e proceder á recollida dos libros adxudicados desde ese mesmo día solicitándoos na conserxería. Para recollelos deberá acudir ao centro o proxenitor que figura como solicitante.

Respecto aos libros de 1º e 2º da ESO pronto publicaremos a data de recollida, así como dos ordenadores Edixgal do alumnado que se incorpora por primeira vez ao centro neses cursos.

ADIAMENTO DO INICIO DE CURSO

Como a maioría saberiades polos medios de comunicación, o inicio de curso adíase unha semana quedando do seguinte xeito:
23 de setembro: 1º ESO, 2º ESO, 1º BAC e 1º CICLOS
24 de setembro: 3º ESO, 2º BAC e 2º CICLOS
25 de setembro: 4º ESO
Pronto publicaremos nesta páxina web os horarios concretos así como as reunións que organizaremos coas familias.
Seguimos traballando para poder dar o mellor servizo educativo.
Máis información en:

Graduación moi especial

A pesar das difíciles circunstancias deste curso, a xeración do 2002 puido celebrar a súa graduación. O pasado venres vivimos un acto moi emotivo que permitiu festexar, coas debidas medidas de seguridade, a graduación como bachareles de 58 rapazas e rapaces que completaron os seus estudos no IES Xograr Afonso Gómez.
Deixámosvos aquí os seguintes enlaces das fotos, dos vídeos e tamén do texto co que a súa profesora de Lingua e Literatura Castelá os agasallou.
PARABÉNS E MOITA SORTE NO CAMIÑO QUE AGORA EMPRENDEDES

ENTREGA DE NOTAS, RECOLLIDA DE LIBROS, ORDENADORES E DOCUMENTACIÓN DE MATRÍCULA

ENTREGA DE NOTAS (ESO e BAC)

ENTREGA DE CONSELLOS ORIENTADORES (ESO)

RECOLLIDA DE LIBROS PRESTADOS

RECOLLIDA ORDENADORES EDIXGAL (2ºESO)

RECOLLIDA ORDENADORES/ROUTERS PRESTADOS DURANTE O CONFINAMENTO

ENTREGA DOCUMENTACIÓN DE MATRÍCULA (Todos os cursos)

LUNS 22 DE XUÑO

9.00hs

1ºESO A

2ºESO A-P

3ºESO A-P

1º BAC A

10.30hs

1ºESO B

2ºESO B

3ºESO B

1º BAC B/C

12.00hs

1ºESO C

2ºESO C

4ºESO A

13.00hs

4ºESO B

MODELOS ABAU 2020

Xa están publicados os modelos de exame da ABAU 2020, podedes consultalos no seguinte enlace:

MODELOS

Información ao alumnado

O profesorado do IES Xograr Afonso Gómez de Sarria está traballando na programación en E-Dixgal e Aula Virtual de actividades curriculares para que o seu alumnado as poida realizar e facer o seguimento. NON TERÁN CARÁCTER DE AVALIABLES.

Recomendacións:

Tentar manter o horario escolar na casa.

Para as materias que manexan habitualmente E-Dixgal e Aula Virtual, continuar traballando como é costume.

Para o resto de materias que non empregaban E-Dixgal e Aula Virtual:

1º e 2º ESO: o profesorado está habilitando materiais en E-Dixgal.

3º e 4º ESO, Bacharelato e Ciclo: o profesorado está habilitando materias en Aula Virtual.

Acceso ás aulas virtuais: na parte superior-dereita desta páxina

Acceso ás aulas E-Dixgal: eva.edu.xunta.es

Queremos trasladar ao alumnado que cursa 2º Bacharelato que contan co compromiso da totalidade do equipo docente. Estamos nas aulas virtuais e estamos á vosa disposición. Manter calma, traballar diariamente, contactar co profesorado e repasar. ÁNIMO