Acreditación das competencias dixitais do alumnado que cursa ensinanzas de formación profesional no curso 2023-2024

Ven de saír publicada a Resolución do 29 de abril de 2024, da Dirección Xeral de Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para a acreditación das competencias dixitais do alumnado que cursa ensinanzas de formación profesional no curso 2023-2024

NIVEIS DE ACREDITACIÓN:

POR TER UNHA TITULACIÓN:

·         NIVEL DE INICIACIÓN EN COMPETENCIA DIXITAL:

o    Título de técnico en formación profesional básica

·         NIVEL INTERMEDIO EN COMPETENCIAS DIXITAIS:

o    Título de Técnico en Instalación Electricas e Automáticas (grao medio)

o    Título de Técnico superior en Sistemas Electrotécnicos e Automatizados (grao superior).

MEDIANTE PROBA ESPECÍFICA:

·         ACREDITACIÓN MEDIANTE PROBA DO NIVEL INTERMEDIO

oPoderase presentar a unha proba específica o alumnado matriculado no curso 2023-2024:

o No segundo curso do ciclo formativo de grao básico

·         ACREDITACIÓN POR SUPERAR UNHA PROBA E SIMULTANEAMENTE POR OBTER UNHA TITULACIÓN:

Poderá acreditar o nivel intermedio o alumnado que supere unha proba específica en exclusiva da área de domino 4 e simultaneamente obteña algún dos seguintes títulos:

a)Título de Técnico  ou Técnica de formación profesional.

b)Técnico ou Técnica Superior.

O PRAZO PARA A ENTREGA DAS SOLICITUDES PARA REALIZAR ESTA PROBA VOLUNTARIA REMATA O 22 DE maio as 23:59 h. (ACHÉGASE COMO ADXUNTO MODELO DE SOLICITUDE A ENTREGAR NA SECRETARÍA DO CENTRO)

O alumnado que desexe realizar a proba específica, sexa do nivel intermedio ou sexa soamente da área de dominio 4, solicitará a súa inscrición empregando o modelo establecido no anexo I.

A solicitude do alumnado menor de idade deberá contar coa autorización das persoas proxenitoras ou das persoas titoras legais.

As certificacións en ambos os dous cursos, terán unha validez de 5 anos.

Podedes atopar máis información e unha “demo”  da proba de acreditación  na páxina https://www.edu.xunta.gal/portal/competenciadixital/alumnado

Calendario final de curso 2023-2024

Nota: Nalgúns módulos hai que entregar a documentación esixida polo profesorado.

Menús maio 2024

Spring Week 2024

Neste curso o alumnado de 4º de ESO participa no programa de inmersión lingüística "Spring Week" que se levará a cabo en Mondariz. Achégase a guía de actividades

Menú abril

BECAS DO MINISTERIO PARA ESTUDOS UNIVERSITARIOS

A continuación déixovos un resumo interactivo sobre a convocatoria de becas do MEFP de cara o curso 24-25. Neste caso, para quen teña previsión de cursar estudos UNIVERSITARIOS o curso próximo. Se pasades o cursor polos signos "+" podedes ampliar a información así como pinchando nas ligazóns que vos derivan á páxina oficial do Ministerio.

Recordade que o prazo é ate o 10 de maio! Aínda que non teñades claro o que ides a facer, pídese coa opción que considerades máis factible e logo, chegado o momento, mandaranvos confirmar ou modificar durante o verán.

BECAS DO MINISTERIO PARA ESTUDOS NON UNIVERSITARIOS (FP, FPB, BACHARELATO, ETC)

A continuación déixovos un resumo interactivo sobre a convocatoria de becas do MEFP de cara o curso 24-25. Neste caso para quen teña pensado cursar estudos de FP (incluído grao básico), bacharelato e resto de estudos postobrigatorios non universitarios. Se pasades o cursor polos signos "+" podedes ampliar a información así como pinchando nas ligazóns que vos derivan á páxina oficial do Ministerio.

Recordade que o prazo é ate o 10 de maio!Aínda que non teñades claro o que ides a facer, pídese coa opción que considerades máis factible e logo, chegado o momento, mandaranvos confirmar ou modificar durante o verán.

Axudas do ministerio para un curso intensivo de inmersión lingüística en inglés

Veñen de convocarse 2.400 axudas para alumnado con condición de becado para un curso de inmersión lingüística en inglés durante o mes de xullo. A continuación, podedes consultar os puntos principais da convocatoria que vos deixamos neste documento resumo, con ligazón á páxina web do Ministerio de Educación e FP onde atoparedes toda a información.

Recordade que o prazo é ata o vindeiro 21 de marzo!

ACREDITACIÓN DA COMPETENCIA DIXITAL DO ALUMNADO

c

Ven de saír publicada a Resolución do 28 de febreiro de 2024, da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa, pola que se ditan instrucións para a acreditación das competencias dixitais do alumnado que cursa ensinanzas de educación secundaria obrigatoria e bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia no curso 2023/24.

O alumnado de 4º da ESO que titule, obterá o nivel de iniciación en competencia dixital. Aínda que en 2º Bac poderá obter o nivel intermedio, pode tentar acadalo neste curso. Para iso, deberá realizar unha proba composta de 60 preguntas(12 por competencia), nunha proba que durará 90 minutos e que se realizará no centro no mes de Maio.

O alumnado de 2º de Bacharelato que titule, certificará os niveis 1, 2, 3 e 4 de competencia, porén, poderá atopar o nivel intermedio de competencias realizando unha proba que acredite a obtención do nivel 4. Duración 20 min. Nº preguntas: 12. Realización: Mes de Abril no Centro.

A continuación deixamos información resumida e enlaces á información completa:

As Competencia dixital segundo o Marco galego de competencias dixitais que podes obter AQUÍ  divídese en 5 áreas.

A Acreditación da competencia dixital do alumnado pode ser:

O PRAZO PARA A ENTREGA DAS SOLICITUDES PARA REALIZAR ESTA PROBA VOLUNTARIA REMATA O 14 DE MARZO (ACHÉGASE COMO ADXUNTO MODELO DE SOLICITUDE A ENTREGAR NA SECRETARÍA DO CENTRO)

As certificacións en ambos os dous cursos, terán unha validez de 5 anos.

Menús Marzo comedor