ABALAR MÓBIL

Neste curso 2018-2019 o IES Xermán Anconchea fará uso dunha ferramenta dixital que a Xunta de Galicia pon a disposición de todos os centros educativos co fin de aumentar o achegamento entre o profesorado e as familias e tamén para achegar a información dos seus fillos a través do teléfono móbil dende calquera lugar, de forma cómoda e rápida.

Trátase de abalarMóbil, unha aplicación que se pode instalar tanto no teléfono móbil como nunha tablet e que se pode descargar dende Apple store (se o sistema operativo é IOS) ou dende Play Store (se o sistema operativo é Android). Esta aplicación permite entre outras opcións:

• Consultar as notas do seu fillo/a

• Consultar e xustificar as súas faltas de asistencia

• Consultar as súas faltas de conduta

• Solicitar unha cita de titoría

Para facilitar o seu manexo, a Xunta tamén pon a disposición das familias na súa páxina web, unha guía na que se mostran as diferentes funcionalidades e servizos que os representantes legais poden utilizar. O enlace para acceder á guía é o seguinte:

COMEZO DO CURSO 2018/2019

O luns día 17 de setembro comezan as actividades lectivas do curso 2018/2019 ás 12:00 ata as 14:00 coa presentación dos grupos de bacharelato e ciclos formativos cos titores/as e o equipo directivo no salón de actos do centro. O alumnado de ESO terá a presentación o martes 18 de setembro ás 8:30 e a terá clases ata as dúas da tarde.

AVISOS A TER EN CONTA:

LIBROS DE TEXTO:

Con respecto aos libros de texto o listado está pendurado na páxina web do centro, pero sería recomendable que non se mercaran os libros das diferentes materias ata que llo indique o profesor/a da materia.

TRANSPORTE ESCOLAR:

O horario de transporte escolar será similar ao de anteriores cursos académicos con hora de chegada ao centro ás 8:15 e hora de recollida ás 14:00. Os luns hai transporte pola tarde ás 18:00.

O noso IES