Publicación de candidaturas aos distintos sectores do Consello Escolar

Informámoslles que na sesión da Xunta Electoral do centro celebrada con data de 17 de novembro, esta procedeu a:

• Proclamación das candidaturas presentadas polos distintos sectores segundo se indica seguidamente:

SECTOR DE NAIS, PAIS E TITORES/AS LEGAIS DO ALUMNADO

1.- D./Dª Pablo Ramos Tetilla

SECTOR DO ALUMNADO

1.- D./Dª Elena Garnelo González

• Aprobación e publicación definitiva dos distintos censos electorais que poden consultar no taboleiro de anuncios do centro.

• Designación mediante sorteo dos catro membros, tanto titulares como suplentes, que formarán parte das mesas electorais correspondentes.

Aportación complementaria para a adquisición de máscaras para o alumnado

A Consellería de Educación vén de publicar a Orde do 28 de outubro de 2021 (DOG n° 218 do 12 de novembro) que anuncia unha aportación complementaria aos centros para a adquisición de máscaras para o alumnado.
As devanditas máscaras distribuiranse entre o alumnado pertencente a familias cuxa renta per cápita non supere o limiar dos 6000 €.
Asignaranse directamente ao alumnado beneficiario de axudas para material escolar (cheque 50 €).
Con todo, tamén pode recibilas o resto do alumnado que non foi beneficiario destas axudas por diferentes circunstancias, sempre que reúna o requisito e presente a solicitude presencialmente no centro antes do 26 de novembro de 2021.

Presentación de candidaturas ás eleccións ao Consello Escolar 2021-2022

Informamos que o vindeiro martes 9 de novembro ábrese o prazo para presentar as candidaturas polos distintos sectores ás eleccións ao Consello Escolar do IES Gonzalo Torrente Ballester. Dito prazo rematará o martes 16 de novembro.

Podedes cubrir o formulario de presentación de candidaturas:

• Premendo nesta ligazón.
  • Descargando o arquivo adxunto.
  • Solicitándoo nas oficinas de administración do centro.

Dito formulario poderá presentarse ata o martes 16 de novembro na administración do instituto.

Animámosvos a participar no órgano colexiado máis importante do centro.

COMUNICACIÓN DA DATA E HORA DO SORTEO PÚBLICO PARA A DESIGNACIÓN DA XUNTA ELECTORAL PARA AS ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

Informámoslles que o vindeiro venres 29 de outubro de 2021 ás 10:00 vaise realizar o sorteo público para a designación dos integrantes da Xunta Electoral para as eleccións ao Consello Escolar do IES Gonzalo Torrente Ballester.

Timbre musical

Xa podedes acceder ao formulario para solicitar as vosas cancións para o timbre musical do instituto. Podedes acceder premendo na imaxe, entrando como convidados na Aula virtual e ir ao curso Alumnado que se atopa na categoría Organización e funcionamento de centro ou na páxina web do instituto.
Agardamos as vosas suxestións!

Listaxe definitiva do Fondo Solidario de Libros de Texto

Informámoslles que xa está á súa disposición a listaxe definitiva do Fondo Solidario de Libros de Texto, que poden consultar na apliación Fondolibros, no taboleiro do centro ou chamando ao 886159156.

Ademáis, a partir de mañán, xoves 16 de setembro, poderán recoller os vales de axuda para a adquisición de material.

Becas do Ministerio de Educación para estudos postobrigatorios

O prazo de solicitude remata o 30 de setembro.

Preme na imaxe para máis información.