PROCESO DE ADIMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO ACADÉMICO 2023-2024

Está aberto o proceso de admisión para o alumando en centros docentessotidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infanteil, de educación primaria, de educación secundaria e de bacharelato (DOG núm. 29, 11 de  febreiro)

NORMATIVA DE REFERENCIA

-Decreto 13/2022

-Orde 21 de outurbro de 2022

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES

O proceso de admisión de alumnado tramitarase mediante a aplicación informática "admisionalumnado

1. SOLICITUDE DE RESERVA DE PRAZA: abrangue do 16 de xaneiro ata o 6 de frebeiro.

2. SOLICITUDE ORDINARIA DE ADMISIÓN: do 1 ao 20 de marzo de 2023.

Para cubrir a solicitudes poderán seguir unha destas opcións:

1. Cubrir informaticamente a solicitude e presentala manualmente no centro, seguindo o menú "solicitudes-->admisión -->crear". Unha vez cubertos os datos hai que premer en "Crear e confirmar" e posteriormente poderase descargar un pdf para imprimir, asinar e presentar no centro.

2.Cubrir a solicitude informaticamente e presentala na Sede electrónica a través da chave 365. Despois  de seguir o menú "solicitudes-->admisión -->crear", premer o botón "confirmar solicitude" e posteriormente "Firmar e preentar na Sede lectrónica".

Non obstante, se non desexa cubrir a solicitude dixitalmente, pode facelo de xeito manual descargando o pdf que está en adxuntos.

ED550A-G.pdf1.23 MB