Certame de poesía Beatriz da Serra

Este xoves 27 de maio, o xurado do Certame de poesía Beatriz da Serra, organizado polo CEIP Carlos Casares e IES Escolar Proval de NIgrán e o IES Terra de Turonio, de Gondomar, deu a coñecer os poemas premiados nesta IIª edición.
Aquí podedes ler a acta e os poemas premiados.
Desde o IES Terra de Turonio, enviamos os nosos parabéns a todas as persoas premiadas e ao alumnado participante. Tamén manifestamos a nosa satisfacción por ver recompensado o esforzo realizado pola rapazada, que no noso centros se concreta en tres premios e unha mención especial.

PARABÉNS!!!

POEMAS PREMIADOS NO II CERTAME DE POESÍA BEATRIZ DA SERRA

MODALIDADE A:

1º Premio: Adriana Gómez Rodríguez, alumna do CEIP Carlos Casares de Vilariño (Nigrán), polo seu poema “Os paxaros”.

2º Premio: Laura Burgo Rosendo, alumna do CEIP Carlos Casares de Vilariño (Nigrán), polo seu poema “O mar”.

MODALIDADE B:

1º Premio: Isis Acea Portabales do IES Escolas Proval de Nigrán polo seu poema “Ausencias”

⮚     2º Premio: Lucía Martínez Otero do IES Terra de Turonio de Gondomar polo seu poema “Inspiración

MODALIDADE C:

1º Premio: Sara Chamadoira Jordán do IES Terra de Turonio de Gondomar polo seu poema “Fuxe das sombras”.

2º Premio: Jimena Costas Misa do IES Terra de Turonio de Gondomar polo seu poema “Música das follas”

Por unanimidade, o xurado acorda facer unha mención especial para deixar constancia da calidade do poema “19.5.2003”, de Paula Álvarez do IES Terra de Turonio de Gondomar. Será publicado xunto cos outros poemas premiados.

AdxuntoTamaño
ACTA DO XURADO 2º CERTAME BEATRIZ DA SERRA.pdf80.22 KB