MAGOSTO 2011

O pasado 11 de novembro celebramos o Magosto en Carril. Foi, como sembre, un exitazo.

Houbo moita música, castañas, bolos preñados e moita diversión. Como novidade, destacamos o partido de fútbol profesores-alumnos, que creou unha grande espectación. Como era de esperar, gañaron os alumnos.

partido alumnos-profesores

Aproveitamos tamén para descubrir a placa conmemorativa do 25 aniversario do noso centro, que foi situada debaixo da placa de inauguración do instituto.

Placa inauguración curso 1986-1987  Inauguración do centro, curso 1986-1987 25 aniversario, curso 2011-2012

Neste acto estiveron presentes dona Ana García, en representación de Miguel Ángel González Estévez, primeiro director do noso centro; dona Margarita García, segunda directora do instituto e o terceiro e actual director, don Augusto Guedes. Foi un momento moi emotivo, do que por suposto deixaron constancia os medios de comunicación (La Voz de GaliciaFaro de Vigo).