CHARLA SOBRE DOAZÓNS E TRANSPLANTES

Hoxe foi a charla sobre doazón e transplantes para o alumnado do ciclo superior e máis o de Bioloxía e Xeoloxía na asignatura de CUCI.
Cada dous anos, dous traballadores de Montecelo, un mèdico e unha enfermeira,veñen ao noso instituto a explicar cal e a sua función na Oficina de Coordinación de Trasplantes . Esta oficina encargase da detecciòn dos posibles doantes de órganos e de tecidos e das alertas á organizaciòn nacional cando a familia autoriza a extracción. A finalidade é poñer en marcha todos e cada uns dos equipos que interveñen na extracciòn de órganos para que esta se realice no menor tempo e coas menores complicacións posibles. Saber máis sobre doazósn e transplantes.
Como sempre, dende hai anos, a charla foi moi entretenida e motivante. Mayte e  Emilio Arruti , grazas pola vosa contribución para lograr o obxectivo de concienciar a toda a poboación, neste caso ao noso alumnado, deste xesto tan importante para todo o mundo.