SORRISOS TRANSFORMADORES NO BACHARELATO ARTÍSTICO

O biscaíño, Ekai Lersundi, cansou dos impedimentos que lle poñían para cambiar o seu xénero biolóxico polo xénero do que se sentía. Ela falou cos seus pais para intentar arranxar a súa documentación xa que esta non se correspondían coa súa verdadeira identidade. Desgraciadamente sufríu acoso escolar debido a que alumnado e profesorado do seu centro educativo non estaba sensibilizado coas súas circunstancias. Aos seus 16 anos suicidouse en Ondarroa, Biscaia debido a cambios da pubertade que non foron tratados con anterioridade para conseguir o seu máximo desenvolvemento sen danar o seu organismo.

O noso curso de bachalerato artístico, no que ela ía matricularse o ano que ven, asistíu a una charla a favor da aceptación transexual, na mesma data que esta rapaza decidíu quitarse a vida.