MARZO SEN FRONTEIRAS 2018

Versión para impresoraVersión para impresora
O 21 de marzo deste ano celebrouse no recinto feiral de FEXDEGA unha nova edición de MARZO SEN FRONTEIRAS. Trátase dun proxecto integrado no que o alumnado do 2º curso do TSAAFD ten que planificar e executar este evento: busca de finanzamento, preparación de actividades e de materiais necesarios, cartelería, etc. Os coordinadores do proxecto son dous profesores do ciclo, Conchi Pérez e Luís Garrigós.
Hai que destacar este ano a colaboración da asociación Cans de familia, o que permitíu levar a cabo un obradoiro de terapia con cans. Ademais, os asistentes puideron disfrutar das actuacións en directo de Dani Barreiro & friends e dun grupo de alumnos e alumnas de música de 4ºESO do noso instituto. Ademais hai que citar ás empresas da localidade que fixeron donacións para o avituallamento. O noso agradecementos para estes colaboradores desinteresados. Tamén o noso agradecemento a Diego Alcaine e a Chuli de Foto Merchi polas fotos e vídeos que compartimos.
Lembremos que este ano 2018 o proxecto acadou un premio da Unión Europea concedido pola súa innovación nun campo tan complexo como é o da inclusión de persoas con discapacidade.
Queda aquí á vosa disposición un album de fotografías  que dan fe do evento e os vídeos disponibles na rede.

Video de Arousa.Tv

Vídeo de La Voz de Galicia
Notas de prensa;

• Antes do evento:

• Despois do evento:

FARO DE VIGO. EDICION AROUSA:

Revista GARATUXA do CEE

story | by Dr. Radut