DÍA DA PAZ E DA NON-VIOLENCIA 2012

O 30 de xaneiro celébrase o Día Escolar da Paz e da Non-Violencia en conmemoración da morte dun dos grandes pacifistas do século XX, Mahatma Gandhi.

pancarta Día da Paz 2012 Día da Paz 2012 (2)
Día da Paz 2012 (3) Día da Paz 2012 (4)

O IES sumouse a esta celebración mediante unha exposición no vestíbulo de entrada onde se aclaran e recordan conceptos relacionados co pacifismo e a loita e resistencia non-violenta, así como as diferentes celebracións que se fixeron neste día ao longo dos 25 anos de existencia do instituto.

Mención especial merece un dos paneis que nos lembra conceptos xa case esquencidos a día de hoxe como servizo militar, obxección de conciencia ou insubmisión.O día 30 un grupo de rapaces e rapazas de 1º ESO e 4º Diversificación foron polas aulas levando unha mensaxe de paz en forma de contos e poemas. E despois, invitouse a toda a comunidade escolar a colgar os seus desexos de paz e non-violencia na entrada do centro.

Día da Paz 2012 (5)