BENVIDAS/OS AO CURSO 2019-20!

Xornada de presentación:  Luns, 16 de setembro

ESO, Bacharelato e Ciclo Superior

ESO e Bacharelato

1ºESO 10:20h
3º/4º ESO
1º/2º BACHARELATO 11:00h

Ciclo superior

Acondicionamento Físico

TSEASD

Importante!

O luns 16 os autobuses comezan a recollida do alumnado ás 10:00h pasando por todas as paradas habituais. A hora de saída dos autobuses do instituto será ás 11:45h.

Novas Seccións Bilingües

Versión para impresoraVersión para impresora

O IES Miguel Ángel González Estévez solicitou recentemente a autorización da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria para iniciar no curso 2011-2012 novas seccións bilingües, en inglés e castelán, nos cursos e materias que se indican a continuación:

• 2º ESO: Tecnoloxías
  • 4º ESO: Informática
  • 1º Bacharelato: Tecnoloxías da Información e Comunicación (TIC)

A posta en marcha de cada unha das novas seccións bilingües, unha vez sexan autorizadas pola Consellería de Educación e Ordenación Universitaria, dependerá de que se acade en cada unha delas o número de alumnos necesarios. De non obterse a autorización da Consellería ou non acadarse o número de alumnos necesarios, a materia correspondente será impartida integramente en castelán.

A participación nas seccións bilingües é voluntaria, pero é necesaria a autorización por escrito dos pais, nais ou titores legais do alumnado. Na Conserxería do centro pódese pedir unha copia do modelo de autorización para cada curso. Unha vez asinada a autorización, pódese entregar de novo na Conserxería do centro.

page | by Dr. Radut