Benvida a web do IES de MEAÑO

e-mail: ies.meanho@edu.xunta.es

Bloghttps://www.elorienta.com/meano/

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

No IES de Meaño  celebraremos unha xornada de portas abertas para todas as familias que queiran coñecer o noso centro de cara á solicitude de admisión do vindeiro curso.

Todos os pais/nais/responsables que o desexen, poderán visitar as nosas instalacións, coñecer a nosa oferta educativa e tomar contacto coa noso xeito de traballo.

• LUGAR: IES de Meaño
  • DATA: Luns, 6 de febreiro
  • HORA DE PRESENTACIÓN: 13:00h  no recibidor do instituto. (se alguén necesita incorporarse máis tarde pode facelo)
  • DURACIÓN APROXIMADA: 2 horas.
  • Tríptico informativo

Agardámosvos. Un cordial saúdo.

O director

César Fernández Riádigos

PROCESO DE ADMISIÓN

PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 2023/24

RESERVA DE PRAZA. Do 16 de xaneiro ao 6 de febreiro.

• Só para alumnado dos centros adscritos:

• CEIP de Coirón-Dena

• CEIP Plurilingüe de Meaño-As Covas

XORNADA DE PORTAS ABERTAS (Luns, 6 de febreiro, ás 13:00 horas).

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR 2022

Este ano celebraranse Eleccións ao Consello Escolar do IES de Meaño. Animamos a comunidade educativa a que presenten a súa candidatura ao consello escolar para deste xeito participar na xestión do centro e contribuír a un mellor funcionamento do mesmo.

Colocaremos no taboleiro do centro toda a información referente ao proceso, e a que non estea suxeita a protección de datos tamén a colocaremos aquí:

Papiroflexia grúas de papel por María Torres

A antiga alumna do centro, María Torres, realizou no curso pasado un tutorial en galego sobre a elaboración de grúas de papel (dentro do proxecto 21 días co galego, xa que non había en youtube tutoriais nesta lingua). Agradecémoslle a súa colaboración co proxecto.

Curtametraxes IES Meaño

No IES de Meaño apostamos pola participación activa do alumnado na vida escolar. Por este motivo, dende o Equipo de Convivencia do centro, impulsamos a realización dunha curtametraxe durante o curso escolar. Os alumnos e alumnas do instituto adican parte do seu tempo de lecer á creación audiovisual, con todo o que isto supón: esforzo, compromiso, organización, emocións…Como resultado obtemos obras das que estamos moi orgullosos e orgullosas, e que representan perfectamente o que poden conseguir os rapaces e rapazas do noso instituto con motivación. A continuación, adxúntanse enlaces e información das curtas dos últimos dous cursos (conseguiron recoñecementos importantes en varios festivais audiovisuais):

Serendipia (curso 20/21) (está subido a Youtube coa conta do IES de Meaño)

• Gañadora mellor guión festival audivisual Ouff Escola de Ourense

• Finalista mellor guión festival audiovisual Olloboi

Guión/Dirección: Patricia Baquero, Icía Torrado, Ero Rodríguez, Andrea Blanco, Claudia Otero, Noa Nogueira.

Finca Uxía (curso 21/22)

• Gañadora mellor interpretación (Dª Ofelia Malga Frieiro) festival audiovisual Olloboi.

• Finalista mellor guión festival audiovisual Olloboi

Guión/Dirección: Tania Carro, Marta Otero, Estrela Carballo, Lara Castro, Rocío Reinal, Noa Nogueira.

INICIO DO CURSO 22_23

Achéganse indicacións sobre o inicio de curso 2022_23

• As actividades lectivas comezarán o Xoves 8 de Setembro ás 9:00h para todo o alumnado.
  •  Acto de presentación do curso académico  9:00h horas no pavillón.
  •  Este día as clases rematarán no horario ordinario (14:35h).
  •  Ese día xa haberá transporte escolar

A dirección

Horario de Verán e Inicio de Curso 22_23

Achégase horario de verán do centro e data de inicio do curso 22_23

IES DE MEAÑO

HORARIO DE VERÁN DO CENTRO:

XULLO (Do 1 ó 31): DE 9:30 a 14:00

AGOSTO (Do 1 ó 31): Pechado.

SETEMBRO(Do 1 ó 7) : DE 9:00 a 14:00

O curso 22-23 comezará o día 8 de Setembro.

Libros deTexto Curso 22_23

Achégase relación de libros de texto de cara ao curso 22_23

Para o alumnado de 2º e 4º recoméndase non mercar os libros de momento, xa que dende o centro, trataremos de proporcionar os libros que non entran en E-Dixgal ao alumnado, para iso utilizaremos ata esgotarse o fondo de libros existente no centro. No caso de non chegar as existencias será cando o alumnado deberá mercar os libros, polo que é conveniente agardar ata comezado o curso para mercalos.

O alumnado de 1º e 3º , si que pode ir mercando os libros,  xa que nestes cursos entra unha nova lei educativa (LOMLOE) cun currículo novo, os libros son diferentes aos do curso pasado, polo que non dispoñemos de libros no fondo do centro.

En 1º e 2º ESO ,o libro de Francés é recomendable agardar ao inicio de curso para mercalo.