Presentación

Últimas novas     Ler todas as novas Dirección: Rúa dos Colexios, nº 14  Coiron-Dena  36967 PontevedraTeléfonos: 886151367   Fax: 886 151 368e-mail: ies.meanho@edu.xunta.es      

Fondo Libros: Resolución Defiinitiva

Publícase a Resolución Definiotiva do Fondo de Libros.

Nela pódese consultar as materias e libros asignados a cada alumno.

  • A aplicación informática da Consellería é a que asigna os libros os alumnos de xeito automático, polo que o centro non pode decidir cales son as materias dos libros que se lle asignan a cada alumno.
  • Os libros serán entregados os alumnos no centro tan pronto teñamos as existencias para todo o alumnado o cal lle foron concedidos libros.No momento da entrega os alumnos asinarán un documento no que figurarán os libros entregados​.
  • O centro informará a través da súa web cando poden vir os pais/nais/titores legais a​ ​recoller​ ​os​ ​cheques​ ​de​ ​axudas​ ​para​ ​mercar​ ​material​ ​escolar 

 

IMPORTANTE: O DIA 15 DE SETEMBRO PUBLICÁRONSE DURANTE UNNHAS HORAS, UNHAS LISTAXES NAS QUE SE DETECTARON ERROS ASÍ QUE FORON  REXENERADAS, POLO QUE SE SE CONSULTARON ANTES DO DIA 16 DE SETEMBRO É PRECISO QUE SE REVISE AGORA POR SE HOUBO ALGÚN CAMBIO.

Listaxe de Admitidos

Listaxe de Excluídos

 

A Dirección

15 de Setembro de 2017

Transporte Escolar : Liña de Mobilidade

O centro recibiu Comunicación do secretario xeral técnico da Consellería en relación aos contratos de transporte escolar do noso centro educativo que van ser obxecto de integración no Plan Galego de Transporte Público de Viaxeiros por Estradas.

 

A liña afectada no IES de Maeño por este novo tipo de contrato é a seguinte:

Liña de Mobilidade - Contrato Integrado 99PO0054

Sentido Entrada no Centro

Sentido Saída do Centro

IES MEAÑO

CEIP  COIRÓN-DENA

IGREXA-PADRENDA
BAIUCA
CRISTIMIL
TANOIRA
NOSA TERRA
COIRÓN

IES MEAÑO
IGREXA-COVAS
ALDEA DE ABAIXO
CONSTENLA
VISTALEGRE

 

As implicacións que isto ten nesta liña, en principio, e segundo asegura a Secretaria xeral técnica da Consellería, son as seguintes:

  • Esta tipo de liñas de Mobilidade atenderán o  transporte escolar, regular e a demanda que resulte preciso.

  • O Itinerario do transporte  escolar non sofre cambios nin de horarios nin de paradas.

  • Os Alumnos con praza teñen  preferencia sobre o resto de viaxeiros

  • Con independencia da idade dos escolares transportados, estas liñas de mobilidade, levarán un acompañante no autobús, que asegurará que o transporte se desenvolva nas condicións axeitadas de convivencia, sen molestia algunha para os menores.

  • A consellería de educación, solicita a toda a comunidade educativa a estar atentos os primeiros dias de curso, e comunicar o centro calquera incidencia, co fin de poder axustar canto antes os inconvenientes que poidan identificarse.




Meaño 11 de Setembro de 2017



A Dirección

 

Información Inicio do Curso

 Podedes ver aquí Información importante para as familias referente o inicio do curso escolar 2017/18. (Inicio do curso/Fondo Libros e Axudas Material/Transporte Escolar)

 

O Curso Escolar comezará o Venres 15 se Setembro en horario habitual: de 9:00h a 14:35h

Resolución da contratación da Cafetería do Centro

Con data 28 de Xullo d e2017, públicase a Resolución da Contratación da Cafetería do centro para o curso 2017718.

A Dirección

 

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS E EXCLUIDOS NO FONDO DE LIBROS DE TEXTO

Data: 14 de xullo de 2017,

Publicamos de acordo coa Orde do 16 de maio de 2017(DOG do 22/05/2017), o listaxe de admitidos e excluídos no fondo solidario de libros de texto:

Listaxe Admitidos

Listaxe Excluídos

De acordo coa normativa, dispoñénse de dous dúas (Luns 17 e Martes 18 de xullo)  para facer alegacións ós datos publicados.

Aclaracións:

  1. Na listaxe poden ver o número de libros que o centro lle vai asignar en Setembro, pero non as materias dos libros que se lle van a asignar, polo que de momento non deben mercar ningún libro, si é que aparecen na listaxe providional de Admitidos.
  2. Ata o 15 de Setembro non sairán as listaxes definitivas, co número de libros asignados e as materias dos libros.
  3. O alumnado aparece como "Condicionado a existencia de matrícula e/ou devolución de libros", ben porque todavía non devolveu todos os libros xa que  ten materias para setembro ou porque o centro todavía non realizou o proceso informático de matrícula do alumno.
  4. O alumnado que aparece na listaxe como "Pendente das existencias de setembro", é alumnado o que non lle corresponden Libros do fondo de libros, pero que se  en setembro sobrasen exemplares no centro, a aplicación informática que xestiona o Fondo de Libros, lle podería asignar algún libro a este alumnado. Pero de novo isto non o saberemos ata o 15 de Setembro.

A dirección do Centro

Premios da ESO

Neste Enlace podedes consultar a composición do tribunal que elaborará, supervisará e avaliará as probas para a concesión dos premios extraordinarios de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico correspondentes ao curso 2016/17.

Libros de Texto do Curso 2017/18

Aquí podedes consultar o Listado dos Libros de Texto para o curso 2017/18

O vindeiro 14 de Xullo publicaremos na web, e no centro, a listaxe provisional dos alumnos admitidos e excluídos do Fondo de Libros, onde poderán ver o número de libros que lle corresponde a cada alumno.

Lembrar a todos os que solicitaron pàrticipar no Fondo de Libros, que ata Setembro non deben mercar ningún libro xa que, ata o 15 de Setembro non teremos as listaxes definitivas co numero de libros, e a asignatura,  que lle correponden a cada alumno.

 

A Dirección

Adxudicación da cafetería do centro

Para dar cumprimento á INSTRUCCIÓN 7/2017 de 30 de maio de 2017, pola que se establecen as condicións para a contratación do servizo de Xestión e Explotación da cafetería en centros docentes non universitarios dependentes da Consellería no curso 2017-2018, o IES de Meaño informa que con data de hoxe xoves 6 de xullo comeza o proceso para a concesión da cafetería do seu centro.

  • Prazo de presentación de solicitudes: Os interesados terán dende as 9:30 horas do 6 de xullo ata as 14:00 horas do 12 de xullo, ámbolos dous incluídos, para poñerse en contacto co centro e recoller a documentación necesaria.
  • Prazo de presentación de documentación: Recollidas as solicitudes, os interesados recibirán por carta certificada con acuse de recibo unha invitación  da dirección do centro e disporán de cinco días hábiles, dende  asúa recepción, para formular a súa oferta e presentar toda a documentación , segundo recollen as instrucións.
  • Resolución do proceso: A resolución será publicada no taboleiro do centro e na súa páxina web  antes do 31 de  xullo de 2017.
  • Toda a documentación necesaria para presentarse ó proceso de licitación da cafetería, deberá recollerse na conserxería do centro e presentarse no mesmo lugar.

 En Meaño a 6 de xullo de 2017

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer