Presentación

Últimas novas     Ler todas as novas 

Dirección: Rúa dos Colexios, nº 14  Coiron-Dena  36967 Pontevedra

Teléfonos: 886151367   Fax: 886 151 368

e-mail: ies.meanho@edu.xunta.es      

Resolución da contratación da Cafetería do Centro

Con data 28 de Xullo d e2017, públicase a Resolución da Contratación da Cafetería do centro para o curso 2017718.

A Dirección

 

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS E EXCLUIDOS NO FONDO DE LIBROS DE TEXTO

Data: 14 de xullo de 2017,

Publicamos de acordo coa Orde do 16 de maio de 2017(DOG do 22/05/2017), o listaxe de admitidos e excluídos no fondo solidario de libros de texto:

Listaxe Admitidos

Listaxe Excluídos

De acordo coa normativa, dispoñénse de dous dúas (Luns 17 e Martes 18 de xullo)  para facer alegacións ós datos publicados.

Aclaracións:

  1. Na listaxe poden ver o número de libros que o centro lle vai asignar en Setembro, pero non as materias dos libros que se lle van a asignar, polo que de momento non deben mercar ningún libro, si é que aparecen na listaxe providional de Admitidos.
  2. Ata o 15 de Setembro non sairán as listaxes definitivas, co número de libros asignados e as materias dos libros.
  3. O alumnado aparece como "Condicionado a existencia de matrícula e/ou devolución de libros", ben porque todavía non devolveu todos os libros xa que  ten materias para setembro ou porque o centro todavía non realizou o proceso informático de matrícula do alumno.
  4. O alumnado que aparece na listaxe como "Pendente das existencias de setembro", é alumnado o que non lle corresponden Libros do fondo de libros, pero que se  en setembro sobrasen exemplares no centro, a aplicación informática que xestiona o Fondo de Libros, lle podería asignar algún libro a este alumnado. Pero de novo isto non o saberemos ata o 15 de Setembro.

A dirección do Centro

Premios da ESO

Neste Enlace podedes consultar a composición do tribunal que elaborará, supervisará e avaliará as probas para a concesión dos premios extraordinarios de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico correspondentes ao curso 2016/17.

Libros de Texto do Curso 2017/18

Aquí podedes consultar o Listado dos Libros de Texto para o curso 2017/18

O vindeiro 14 de Xullo publicaremos na web, e no centro, a listaxe provisional dos alumnos admitidos e excluídos do Fondo de Libros, onde poderán ver o número de libros que lle corresponde a cada alumno.

Lembrar a todos os que solicitaron pàrticipar no Fondo de Libros, que ata Setembro non deben mercar ningún libro xa que, ata o 15 de Setembro non teremos as listaxes definitivas co numero de libros, e a asignatura,  que lle correponden a cada alumno.

 

A Dirección

Adxudicación da cafetería do centro

Para dar cumprimento á INSTRUCCIÓN 7/2017 de 30 de maio de 2017, pola que se establecen as condicións para a contratación do servizo de Xestión e Explotación da cafetería en centros docentes non universitarios dependentes da Consellería no curso 2017-2018, o IES de Meaño informa que con data de hoxe xoves 6 de xullo comeza o proceso para a concesión da cafetería do seu centro.

  • Prazo de presentación de solicitudes: Os interesados terán dende as 9:30 horas do 6 de xullo ata as 14:00 horas do 12 de xullo, ámbolos dous incluídos, para poñerse en contacto co centro e recoller a documentación necesaria.
  • Prazo de presentación de documentación: Recollidas as solicitudes, os interesados recibirán por carta certificada con acuse de recibo unha invitación  da dirección do centro e disporán de cinco días hábiles, dende  asúa recepción, para formular a súa oferta e presentar toda a documentación , segundo recollen as instrucións.
  • Resolución do proceso: A resolución será publicada no taboleiro do centro e na súa páxina web  antes do 31 de  xullo de 2017.
  • Toda a documentación necesaria para presentarse ó proceso de licitación da cafetería, deberá recollerse na conserxería do centro e presentarse no mesmo lugar.

 En Meaño a 6 de xullo de 2017

Calendario Exames de Setembro e Horario de Verán

Aquí podedes consultar o Calendario de Exames de Setembro, así como as datas de interese.

 

HORARIO DE VERÁN DO CENTRO

XULLO (Do 1 ó 28): DE 9:30 a 14:00

AGOSTO (Do 1 ó 27): pechado.

AGOSTO (Só De 28 A 31):     DE 10:00 a 13:00

SETEMBRO(Do 1 ó 14) : DE 9:00 a 14:00

 O curso 17-18 comezará o día 15 de Setembro

EN CONSERXERÍA HAI A DISPOSICIÓN DOS INTERESADOS  O CALENDARIO DE EXAMES DE SETEMBRO e AS DATAS DE MATRÍCULA E INICIO DE CURSO.

PARTICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS

SOLICITUDE DE PARTICIPACIÓN NO FONDO DE LIBROS E AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR CURSO 2017-2018.

Ven de publicarse na orde do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ó alumnado matriculado en Educación Primaria, Educación Secundaria e Educación Especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2017/2018. A citada orde pódese consultar en:

http://www.edu.xunta.gal/portal/sites/web/files/dog_convocatoria_fondolibros_axudaslibros_e_material_escolar.pdf

Aquelas persoas que desexen participar neste proceso deberán presentar a solicitude ata o 23 de xuño de 2017

Presentación de solicitudes:

q 

A solicitude será única para tódolos fillos que estean matriculados no mesmo centro docente para o curso 2017-2018.

q 

As solicitudes deberán presentarse en papel no Centro docente ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procendemento administrativo común, utilizando o formulario disponible na sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal. Este formulario tamén estará disponible en http://www.edu.xunta.gal/portal/sites/web/files/anexo_i_-_ed330b_-_solicitude_1.pdf e na secretaría do Instituto.

q 

O alumnado que repita 4º de ESO e aquel que non obteña praza en formación profesional básica no curso 2017-2018 e formalice a matrícula no curso de ESO que lle corresponda, cando non tivese presentado solicitude de participación no fondo solidario e a solicitude para adquirir libros de texto e material escolar no prazo indicado, tamén poderá presentala no prazo dun mes dende a formalización da matrícula.

Documentación:

Na solicitude deberá figuarar o permiso a que a administración comprobe os datos das familias, en caso de que alguén desexe que non se produza esa comprobación deberá aportar toda a documentación que aparece na orde. Para aquelas persoas que permiten esta  comprobación a documentación aportada será a solicitude cuberta e o libro de familia.

Tipos de axudas:

q 

Fondo solidario de libros de texto do alumnado matriculado en 1º, 2º, 3º e 4º de ESO.

q 

Axudas para adquirir material escolar destinadas ó alumnado matriculado en ESO.

Fondo solidario de libros:

A asignación de libros de texto farase en función dun listado en función da renda per cápita familiar:

q 

Rentas per cápita familiar igual ou inferior a 5.400€ o alumno/-a terá dereito a 6 libros de texto.

q 

Rentas per cápita familiar superior a 5.400€  e igual ou inferior a 9.000€ o alumno/-a  terá dereito a 4 libros de texto.

q 

Ó alumnado en situación de garda ou tutela da Xunta de Galicia ou cunha discapacidade igual ou superior ó 65%, terá dereito a 6 libros de texto con independencia da renda.

Condicións para acceder ó Fondo Solidario de Libros:

q 

Presentar a solicitude.

q 

Cumplir as condicións que establece o decreto.

q 

Ter devolto EN BO ESTADO os libros presatados no curso 2016-2017.

Axudas para a adquisición de material escolar:

A contía da axuda para adquirir material escolar destinado a alumnado matriculado na ESO con renda per cápita familiar igual ou inferior a 5.400€ será de 50€

Publicación das listas provisionais e definitivas e entregas de vales:

q 

Publicación da listaxe provisional de solicitudes admitidas: 14 de xullo.

q 

Publicación de listaxe definitiva: 15 de setembro.

 

q 

Entrega de libros: do 15 ó 29 de setembro.

 

XEFATURA DE ESTUDIOS.

I Carreira Solidaria IES de Meaño

O pasado Venres 2 de Xuño celebrouse no noso centro a "I Carreira Solidaria do IES de Meaño", Ademáis houbo Talleres Educativos de "impresión 3d", Deseño e Modelado 3D, Robótica, Arte na Nube e Xadrez" onde os alumnos puideron interactuar con estes elementos.

Foi todo un éxito de participación, implicación e aprendizaxe por parte de toda a comunidade educativa. O obxectivo foi por unha banda recadar fondos para a ONG a que este ano destinaremos os beneficios obtidos dentro do proxecto de Innovación Educativa "MakerSchool" e por outra banda facer entrega as ONG beneficiarias do curso pasado.

Toda a información en www.makerschool.es

 

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer