Últimas novas     Ler todas as novas

Dirección: Rúa dos Colexios, nº 14  Coiron-Dena  36967 Pontevedra

Teléfonos: 886151367   Fax: 886 151 368

e-mail: ies.meanho@edu.xunta.es

Campamento Brincadeira

Poñemos a disposición da comunidade educativa a información que o Concello de Meaño nos traslada sobre o "Campamento Brincadeira"

Avaliación Final da ESO

Avaliación Final de educación secundaria obrigatoria

O noso centro foi seleccionado pola Dirección Xeral de Educación, seguindo criterios estatísticos, para desenvolver a Avaliación Final de educación secundaria obrigatoria no presente curso 2018/19.(Resolución 16 de Abril de 2019, DOG do 3 de Maio).

Esta avaliación ten carácter mostral e terá que realizala o alumnado de 4º ESO durante os días 28 e 29 de Maio de 2019 en horario lectivo.

Trátase dunha proba que NON terá efectos académicos no expediente do alumno/a.

En concreto se avaliarán as Competencias en comunicación Lingüística: Castelá , Galego e Primeira lingua estranxeira (Inglés), Competencia Matemática e Competencia Social e Cívica.

Ademais o alumnado realizará de xeito anónimo un cuestionario de contexto en formato dixital e en horario lectivo entre o 29 de Maio e o 5 de Xuño

As familias tamén se lle pasará o enlace a este cuestionario de contexto,  que preferentemente se cubrirá en formato dixital a través deste enlace web:

As familias pódeno facer dende calquera lugar se dispoñen de internet, e tamén se habilitará no centro un espazo entre os días 29 de Maio e o 5 de Xuño  para que poidan vir e cubrilo aquí, ademais de axudalos no proceso.

En último caso tamén se lle facilitará as familias o cuestionario en formato papel.

Escola de Pais

Dentro das iniciativas que estamos a levar a cabo na posta en marcha da Escola de Pais, este pasado Luns 13 de Maio tivemos no centro un obradorio na que pais/nais e fillos/as tiveron a oportnidade de profundizar nas habilidades comunicativas entre pais e fillos adolescentes. Grazas as familias pola sús participación.

XV XORNADAS DE NAIS E PAIS, EDUCAR EN IGUALDADE

A Secretaría Xeral da Igualdade organiza as XV XORNADAS DE NAIS E PAIS, EDUCAR EN IGUALDADE: COEDUCACIÓN E PREVENCIÓN DA VIOLENCIA DE XÉNERO DESDE AS FAMILIAS para as nais e pais e as súas fillas e fillos.

TEDES toda a información e a folla de Inscripción neste enlace

A dirección

Listaxe Provisional de alumnado admitido para o vindeiro curso 2019-20

Na seguinte Ligazón  podedes consultar o alumnado que resultou admitido para o vindeiro curso 2019-20. O alumnado dos centros adscritos xa fixeron a reserva de praza anteriormente.

Listaxe Provisional de Admitidos

Todo o alumnado, o dos centros adscritos e o que foi admitido logo do proceso de admisión, deberá formalizar a súa matrícula no centro a finais do mes de xuño.

A dirección

Proceso de Admisión de alumnado

Logo de realizado o proceso de reserva de prazas para os centros adscritos ó IES de Meaño, pódese consultar o número de prazas ofertadas por este centro para o curso 2018/19 Tamén poden consultar nese arquivo as intruccións para o proceso de solicitude de admisión, necesario só para alumnado de centros non adscritos ou que se incorporen ao sistema educativo.

Podedes consultar o listado de admitidos da reserva de praza para 1º da ESO

Recordamos que se poderá solicitar a admisión  do 1 ó 20 de marzo de 2019.

Axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras - 2019

Convocadas axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2019, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos.

Trátase de actividades que están financiadas parcialmente pola administración educativa e que se desenvolven nos meses de xullo e agosto. Consideramos que poden resultar de moito ineterese para o alumnado de cara a mellorar o seu desenvolvemento en lingua Inglesa.

Se precisades axuda podedes acudir o centro.

Podedes consultar aquí toda a información.

Cuestionario de Convivencia

A Consellerái de Educación solicita a colaboración das familias para coñecer a situacón no referente a convivencia nos centros educativos, Para iso dispuxo un cuestionario na web, totalmente anónimo, que poden cubrir as familias utilizando unha clave que lle faremos chegar as familias a través do alumnado.

Aquí podedes acceder o FORMULARIO

Un saúdo e grazas pola vos colaboración.