Últimas novas     Ler todas as novas

Dirección: Rúa dos Colexios, nº 14  Coiron-Dena  36967 Pontevedra

Teléfonos: 886151367   Fax: 886 151 368

e-mail: ies.meanho@edu.xunta.es

NOVA SOBRE OS RECREOS ACTIVOS

Os recreos activos son parte do PDC (PROXECTO DEPORTIVO DE CENTRO).

Nestes recreos lévanse a cabo actividades físicas e intelectuauis.

Neste trimestre en particular realizouse un torneo de brilé entre equipos de 1º-2º e entre 3º-4º e culminouse cunha gran final entre os gañadores de cada grupo resultando ser o equipo de 1º “Os Briladores” contra o equipo de 4ºB “Xoubas B.C.”

Ademais xógase a ping-pong ao longo de tódolo curso, e o Xadrez na Biblioteca

As imaxes que aportamos de brilé e ping pong son da final.

Conmemoración do Día Internacional das Persoas con Discapacidade

Os alumnos de 1ºA para conmemorar o dia de Día Internacional das Persoas con Discapacidade prepararon un agasallo para su compañeira Nerea.

Visita ó Belén de Valga 2018/19

Os alumnos do IES de meaño visitan o Belén de Valga.

ESTADÍA FORMATIVA EN CANADÁ

ESTADÍA FORMATIVA EN CANADÁ,

PIALE: Programa integral de Aprendizaxe de Linguas Extranxeiras da Consellería de Educación

Durante o mes de novembro, o Departamento de Plástica participou no Programa Piale, da Consellería de Educación, realizando unha estadía formativa en Ottawa, Canadá, nun Instituto de Secundaria, o Glebe Collegiate Institute.

Aquí podedes ver unha pequena presentación e un video da experiencia no Centro e das visitas ás cidades e lugares máis destacados.

BIBLIOTECARIOS EN PRÁCTICAS

Na biblioteca xa están traballando os “Bibliotecarios en prácticas”. Cómpre agradecerlles o labor que desenvolven: fan préstamos e recollida de libros, colócanos nos andeis, controlan o ton de voz dos usuarios, fichan novos libros e póñenlles as etiquetas, dannos ideas e tamén avisan aos morosos. Graciñas a todos e todas pola súa dispoñibilidade, ilusión e ganas de traballar.

RADIOACTIVA

Radioactiva xa vai empezar a emitir os seus programas. O primeiro xa está elaborado pero falta emitilo. Nas fotos tedes ao equipo de redacción xantando uns bocadillos na cafetería do centro e despois traballando na biblioteca na redacción do programa. Esperamos poder emitir en breve.

AO PÉ DA HORTENSIA (2018-19)

O club de lectura “Ao pé da hortensia” xa está en marcha. Este ano somos moitísimos os integrantes, 53 entre todo o alumnado e tres profesoras. Na foto só está o alumnado de 1º e 2º da ESO despois da 3ª reunión do club. Nela podemos ver as axendas que lles repartimos e o libro que están lendo: Os arquivos secretos de Escarlatina de Ledicia Costas. Os de 3º e 4º están lendo Veleno tinto de Ramón Carredano Cobas.

Eleccións o Consello Escolar

Información referente o proceso de renovación do Consello Escolar no curso 2018/19:

Circular Informativa sobre o proceso de Eleccións o Consello Escolar

Censo de Alumnado

Censo de responsables do alumnodo

Impreso de candidatura o Consello Escolar (presentar no centro antes do 14 de Novembro)

Acta da Segunda Reunión da Xunta Electoral

CIRCULAR IFORMATIVA procedemnto de votación

Lembramos que as Votacións o Consello Escolar, no sector dos pais/nais/titores legais  do alumnado serán o vindeiro Mércores 28 de Novembro en horario de 13 a 15:30h.

Acta da terceira reunión da xunta electoral.

A dirección