Benvida á web do IES de Meaño

Álbum: Sen categoría -> Galería de imaxes do centro

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR 2020

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR 2020

NESTA PÁXINA IRASE COLGANDO A INFORMACIÓN REFERENTE AO PROCESO DE ELECCIÓNS DO CONSELLO ESCOLAR.

Adiase a celebración de eleccións para a renovación dos membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos.

Achego enlace a Resolución.  publicada a primeiras horas desta tarde.

Todo o proceso queda paralizado ata ter novas instruccións da consellería.

22/10/2020

Proxecto Edixgal

Como ben sabedes o centro está inmerso no Proxecto Edixgal da Consellería de Educación , polo que o alumnaodo de 1º e 2º da ESO dispón dun ordenador portátil en concepto de préstamo.

Nesta web e nos portátiles do alumnado dispoñedes dunha pegatina cun código Qr que podedes escanear e na que podedes atopar información importante sobre o proxecto, entre outra:

Folleto Informativo ás familias con información dos teléfonos aos que chamar en caso de problemas co equipo ou dúbidas, así como de un seguro opcional que podedes contratar se o considerades oportuno.

Un Saúdo

Adiamento do inicio do curso

A Consellería de Educación ven de anunciar o adiamento do inicio do curso para os días 23,24 e 25 de Setembro.

Tan pronto como a Consellería  nos comunique o profesorado co que contaremos no IES de Meaño, para o curso 2020/21, tomaremos as decisións sobre desdobres de grupos e asignación de profesorado aos mesmos, e poderemos rematar de organizaer o inicio de curso e informar a comunidade educativa do desenvolvemento do mesmo.

Resolución Definitiva Fondo Libros e axudas material 2020_21

Nela pódese consultar as materias e libros asignados a cada alumno.

• A aplicación informática da Consellería é a que asigna os libros os alumnos de xeito automático, en función da renda, polo que o centro non pode decidir cales son as materias dos libros que se lle asignan a cada alumno.
  • Comezado o curso escolar enviarase, a través do alumnado,  un documento ás familias selado polo centro coa lista de libros entregados ao alumno. As Familias deberán devolver este documento asinado canto antes para deixar constancia documental da entrega, e seralles devolto asinado pola dirección.
  • Os libros serán entregados aos alumnos no centro  polo profesor na súa materia paulatinamente,o longo dos primeiros días de curso.

• AXUDAS MATERIAL:  Os pais/nais/titores legais poden vir a​ ​recoller​ ​os​ ​cheques​ ​de​ ​axudas​ ​para​ ​mercar​ ​material​ ​escolar. Deberán vir a recollelos en persoa ao centro en horario de 9 a 14h. En caso de non poder acudir poderán autorizar a algúen mediante  este documento .

O alumnado de 1º ESO e 2º ESO non participa no FondoLibros da Consellería por estar no proxecto EDIXGAL.De todas formas, para as materias que non están integradas en EdixGal e que teñen libro de texto, o centro repartirá durante a primeira semana de curso, entre o alumnado, os libros dos que dispón de xeito correlativo comenzando pola Letra "A" ata rematar as existencias, como foi acordado no Consello Escolar.

PLAN DE ADAPTACIÓN A SITUACIÓN COVID DO IES DE MEAÑO

BO DÍA A TOD@S:

É certo que estamos a vivir unha situación de Pandemia mundial que está a provocar situacións dramáticas  que ningúen quixera vivir  e a mudar o noso xeito de vida e iso non algo doado de asumir.
Dende a comunidade educativa do IES de Meaño levamos tempo traballando, e seguiremos facendoo, para conseguir dous obxectivos fundamentais:
  1. Concienciar a toda a comunidade educativa da necesidade da colaboración de todos para  facer do IES de Meaño un entorno o máis seguro posible(a seguridade ao 100% non existe) para frear a transmisión do virus Covid19.
  2. Acadar que o noso alumnado poida continuar nas mellores condicións pedagóxicas posibles o seu proceso de ensino-aprendizaxe.
Froito deste traballo achegamos hoxe a comunidade educativa o:

Trátase dun documento aberto, que poderá sufrir modificacións, xa que por unha banda,  quedan aspectos por determinar dado que a administración educativa todavía non nos trasladou toda a información necesaria para poder concretar máis o documento, e por outra banda o feito de darlle publicidade a este borrador ten por obxecto que a comunidade educativa(profesorado, alumnado, familias, persoal non docente, etc.) poida facer, se o considera oportuno, aportacións ao documento que será analizadas polo Equipo Covid do centro e en caso de consideralas oportunas integradas ao documento.

As vosas aportacións facédeas chegar ao correo do centro :     ies.meanho@edu.xunta.es

Tamén achegamos o Plan de Continxencia"

Nos vindeiros días iremos ampliando a información de cara ao inicio do curso, e concretando o Plan de adaptación e os seus anexos.

Un saúdo e moito ánimo

A Dirección e o Equipo Covid.

Axudas do concello de Meaño para Material escolar para alumnado de secundaria

O concello de Meaño publicou unhas axudas para Mateerial Escolar para o alumnado.

Aquí Poden consultar as bases

E Aqui un Extracto das mesmas

O prazo de presentación remata o 24 de setembro

INFORMACION IMPORTANTE SETEMBRO 2020

Achégase información importante de cara ao desenvolvemento das probas extraordinarias de Setembro (os horarios de entrega do boletin de notas cambiaron), e algunhas consideracións de cara ao inicio de curso.

Iremos achegando máis información de cara ao inicio de curso nos vindeiros días, sempre a través da web e de Abalar Móbil.

INFORMACIÓN SETEMBRO 2020