COVID-19: INFORMACIÓN A COMUNIDADE EDUCATIVA

Achégase información a comunidade educativa referente a situación derivada do COVID19.

Trnasmitir dende aquí unha mensaxe de ánimo, responsabilidade e tranquilidade a comundade do IES de Meaño.

Seguimento do Alumnado durante este período extraordinario

Bo día Comunidade Educativa do IES de Meaño:

Ante a situación excepcional na que nos atopamos, e co ánimo de que o alumnado non interrumpa o proceso académico, o profesorado do IES de Meaño traballará de xeito telemático e compartirá co seu alumnado o traballo que se debe realizar durante o tempo que estén suspendidas as clases.
Ese traballo  será compartido polo profesor/a correspondente a través das contas de correo do centro de cada alumno/a.

O alumnado poderá vir ó centro o Luns 16 e Martes 17  a recoller material que deixara olvidado si o precisa.

En caso de dúbida na resolución das tarefas, poden contactar co profesor/a da materia a través da conta de correo de cada alumno.

Para outras cuestións poden utilizar o correo do centro (ies.meanho@edu.xunta.es) ou o  telefóno do centro en horario de 10 a 13h de luns a venes

Dende o equipo directivo apelamos á responsabilidade de todos e todas para sair canto antes desta situación.

Un saúdo. Equipo directivo.

Benvida á web do IES de Meaño

Últimas novas                                   Contacto

Dirección: Rúa dos Colexios, nº 14  Coiron-Dena  36967 Pontevedra

Teléfonos: 886151367   Fax: 886 151 368

e-mail: ies.meanho@edu.xunta.es

Álbum: Sen categoría -> Galería de imaxes do centro

STEMweek : actividades formativas STEM en lingua inglesa,

ORDE do 2 de marzo de 2020 pola que se convocan axudas para realizar actividades formativas STEM en lingua inglesa, STEMweek, no ano 2020, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva (código de procedemento ED504G).

Trátase de campaentos para o alumnado que no curso 19/20 se atope en  3º e 4º da ESO,  dunha semana de duración na Coruña no mes de Agosto. Non ten custo pero hai que cumplir unha serie de requisitos que se recollen na orde.

Nestes camapamentos se traballa a competencia en Lingua inglesa e as competencias asociaas o ámbito STEM: Ciencia, tecnoloxía, enxeñería e matemáticas, o alumnado aprenderá xogando con robots, programación, impresión 3d etc.

As solicitudes fanse por via elecrónica.

É unha oportunidade moi interesante.

Axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras

Convocadas axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2020, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos.

Trátase de actividades que están financiadas parcialmente pola administración educativa e que se desenvolven nos meses de xullo e agosto. Consideramos que poden resultar de moito ineterese para o alumnado de cara a mellorar o seu desenvolvemento en lingua Inglesa.

Se precisades axuda podedes acudir o centro.

Aqui tedes a información elaborada polo centro

Aqui podedes consultar  a información da consellería.

Día Internacional da Muller

Dende o IES de Meaño apostamos pola IGUALDADE. Como di a nosa pancarta: 8M sempre.

O luns 9 de marzo conmemoramos o día Internacional da Muller: Os alumnos/as de 2º de ESO do Obradoiro STEAM de Igualdade impartiron unha charla para os seus compañeiros/as e para o equipo docente sobre esta materia. Ademais, a profesora de educación física, Montse, explicounos cómo o alumnado elaborou a táboa periódica das deportistas máis destacables da historia. Por último, visualizamos un vídeo no que as protagonistas eran varias alumnas do instituto, que falaban sobre o que é para elas a Igualdade.

ADMISIÓN DE ALUMNADO

Logo de realizado o proceso de reserva de prazas para os centros adscritos ó IES de Meaño, pódese consultar o  número de prazas ofertadas por este centro para o curso 2020/21, e as intruccións para o proceso de solicitude de admisión, necesario só para alumnado de centros non adscritos ou que se incorporen ao sistema educativo.

Podedes consultar NO CENTRO ou na aplicación Admisioalumnado o listado de admitidos da reserva de praza para o curso 2012/21 do IES de Meaño.

Recordamos que se poderá solicitar a admisión  do 1 ó 20 de marzo de 2020.

Proxecto "Mapa dos colectores QR de Meaño": guía para engadir colectores no mapa compartido de Google Maps.

O alumnado de 2º de ESO precisa da túa axuda para levar a cabo o proxecto "Mapa dos colectores QR de Meaño", sobre a reciclaxe.

Cómo podes axudar? Introduce no mapa compartido en Google Maps a ubicación exacta dos colectores que teñas perto da túa casa. Logo os alumnos/as de 2º de ESO pasarán esa información ó  mapa físico que temos no centro, e crearán uns códigos QR para colocar nos colectores a través dos cais se poderán ver vídeos explicativos sobre os residuos que poden ir ós mesmos.

No seguinte enlace tes un pdf no que se detalla paso a paso cómo se introduce a ubicación exacta dun colector no mapa compartido en Google Maps.

Preme aquí para acceder á guía

Obradoiro de esculturas literarias

Continuamos coa segunda fase do Obradoiro de esculturas literarias, na que o alumnado da primeira fase ensina ó resto de alumnado do centro.