Últimas novas     Ler todas as novas

Dirección: Rúa dos Colexios, nº 14  Coiron-Dena  36967 Pontevedra

Teléfonos: 886151367   Fax: 886 151 368

e-mail: ies.meanho@edu.xunta.es

Convocatoria para os campamentos de verán

OFERTA DE PRAZAS XUVENÍS DENTRO DO PROGRAMA CAMPAÑA DE VERÁN 2018

Mediante a oferta da devandita campaña a Dirección Xeral de Xuventude, Participación e Voluntariado ofrece a posibilidade de que a mocedade empregue o seu tempo libre de verán  participando en actividades de carácter lúdico, cultural, deportivo e formativo que sirven non só para divertirse senón tamén para o enriquecemento persoal.

ATOPARÁN TODA A INFORMACIÓN

No DOG nº 80 do mercores 25 de abril.

Na páxina web http://xuventude.xunta.es/

Un saúdo:

A dirección

Teatro en Pontevedra

O alumnado de 3º e 4º da ESO asistiu o martes 27 de febreiro no Teatro Principal de Pontevedra a unha representación de dúas das Novelas Ejemplares de Miguel de Cervantes. En concreto, as obras versionadas foron La gitanilla e La ilustre fregona.

Oferta de Prazas e Instruccións Admisión de Alumnado

Logo de realizado o proceso de reserva de prazas para os centros adscritos ó IES de Meaño, o número de prazas ofertadas por este centro para o curso 2018/19 son as que figuran neste documento. Tamén poden consultar nese arquivo as intruccións para o proceso de solicitude de admisión, necesario só para alumnado de centros non adscritos ou que se incorporen ao sistema educativo.

No taboleiro do noso centro e nos taboleiros dos centros adscritos está dispoñible o listado de alumnado dos centros adscritos que fixo a reserva de praza e lle foi admitida.

Campus Científicos de Verano

Publicada la Resolución de 1 de febrero de 2018, de la Secretaría de Estado de Educación, Formación Profesional y Universidades, por la que se convocan ayudas para participar en el Programa Campus Científicos de Verano para alumnos de Enseñanza Secundaria y Bachillerato durante el año 2018

El plazo para presentar solicitudes de participación comienza el 16 de febrero y finaliza a las 15.00h del día 9 de marzo.

Más información en https://www.campuscientificos.es/

Unha flor para Nerea

No Nadal, o alumnado de 1º de ESO A, nas sesións de titoría, elaboramos unha flor para regalarlle a Nerea, coas iniciais do nome de cada compañeiro/a.

Tamén lle cantamos a canción: “Chea de Vida”, da cantante Guadi Galego. Noraboa ao alumnado polo ben que o fixeron.

Actividades de formación en linguas estranxeiras

A consellería convocou  axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no año 2018, destinadas o alumnado dos centros docentes sosidos con fondos públicos, en réximen de concurrencia competitiva.

Básaicamente consiste en estadías de 7 ou 15 días durante o verán nun campus no que os alumnos perfeccionarán a aprendizaxe da lingua Inglesa.

Neste enlace podedes consultar toda a información.

Contratos Programa

O IES de Meaño foi admitido no programa da Consellería denominado "Contratos Programa" nas dúas modalidades solicitadas:

• Reforzo, Orientación e Apoio. Acompañamento Escolar fóra do  horario Lectivo (PROA).
  • Mellora do nivel de coñecementos para acadar a excelencia.

Estes dous programas supoñen un paso importante na busca de mellorar a atención e o nivel de competencia do noso alumnado.

Proxecto Observa_acción

O noso centro foi seleccionado para participar nun programa de Innovación da Conselleria chamado Observa_acción. Tratase dun programa de Innovación docente desde a observación, a avaliación e o intercambio entre iguais", desenvolverase ao longo de 2 cursos.

Neste programa participamos de xeito activo 5 docentes do centro, consiste básicamente en observar como outro docente imparte algunha das suas clases para poder recoller ou aportar ideas.

Nas semanas do 15 o 19 de Xaneiro, e do 22 o 26 de xaneiro,rganizaremos unha semana da "Aulas Abertas" no centro, de xeito que algúns docentes  abrirán as portas da súa aula para que outros compañeir@s poidan entrar a observar. Posteriormente teremos un intercambio con docentes doutros centros.

Esta iniciativa enmárcase dentro da necesidade continua de actualización que require a nosa labor como docentes.