Taboleiro de novas

Axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras - 2019

Convocadas axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2019, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos.

Trátase de actividades que están financiadas parcialmente pola administración educativa e que se desenvolven nos meses de xullo e agosto. Consideramos que poden resultar de moito ineterese para o alumnado de cara a mellorar o seu desenvolvemento en lingua Inglesa.

Se precisades axuda podedes acudir o centro.

Podedes consultar aquí toda a información.

Cuestionario de Convivencia

A Consellerái de Educación solicita a colaboración das familias para coñecer a situacón no referente a convivencia nos centros educativos, Para iso dispuxo un cuestionario na web, totalmente anónimo, que poden cubrir as familias utilizando unha clave que lle faremos chegar as familias a través do alumnado.

Aquí podedes acceder o FORMULARIO

Un saúdo e grazas pola vos colaboración.

NOVA SOBRE OS RECREOS ACTIVOS

Os recreos activos son parte do PDC (PROXECTO DEPORTIVO DE CENTRO).

Nestes recreos lévanse a cabo actividades físicas e intelectuauis.

Neste trimestre en particular realizouse un torneo de brilé entre equipos de 1º-2º e entre 3º-4º e culminouse cunha gran final entre os gañadores de cada grupo resultando ser o equipo de 1º “Os Briladores” contra o equipo de 4ºB “Xoubas B.C.”

Ademais xógase a ping-pong ao longo de tódolo curso, e o Xadrez na Biblioteca

As imaxes que aportamos de brilé e ping pong son da final.

Conmemoración do Día Internacional das Persoas con Discapacidade

Os alumnos de 1ºA para conmemorar o dia de Día Internacional das Persoas con Discapacidade prepararon un agasallo para su compañeira Nerea.

Visita ó Belén de Valga 2018/19

Os alumnos do IES de meaño visitan o Belén de Valga.

ESTADÍA FORMATIVA EN CANADÁ

ESTADÍA FORMATIVA EN CANADÁ,

PIALE: Programa integral de Aprendizaxe de Linguas Extranxeiras da Consellería de Educación

Durante o mes de novembro, o Departamento de Plástica participou no Programa Piale, da Consellería de Educación, realizando unha estadía formativa en Ottawa, Canadá, nun Instituto de Secundaria, o Glebe Collegiate Institute.

Aquí podedes ver unha pequena presentación e un video da experiencia no Centro e das visitas ás cidades e lugares máis destacados.

Eleccións o Consello Escolar

ELECCIÓNS O CONSELLO ESCOLAR

CONSTITUCIÓN DA XUNTA ELECTORAL

De conformidade co establecido na RESOLUCIÓN do 25 de setembro de 2018, conxunta da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos e da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos (DOG do 08/10), realizarase proximamente neste Centro a renovación do CONSELLO ESCOLAR que é o instrumento de participación na vida escolar de todos os sectores educativos do Colexio.

A organización e a supervisión do procedemento de elección dos novos membros do Consello Escolar estará a cargo da Xunta Electoral que se constituirá ao efecto, e integrada por:

- O Director ou directora do Centro.

- Un profesor ou profesora.

- Un pai ou nai ou titor legal.

- Un alumno ou alumna.

- Un representante do persoal de administración e servizos

Os catro últimos serán designados por sorteo segundo establece o artigo 30 do Decreto 92/1988, do 28 de abril, redactado conforme ao establecido na disposición adicional primeira do Decreto 324/1996, do 26 de xullo (DOG do 9 de agosto). Dito sorteo, que será público e no que se preverá a designación de membros suplentes, celebrarase neste Centro o próximo día Luns 29 de outubro, ás 13:10 horas.

Aqueles membros da comunidade educativa que desexen presentar as súa candidatura para formar parte do novo Consello Escolar deberán seguir as instrucións que figurarán nas distintas convocatorias que proximamente se farán públicas pola Xunta Electoral do Centro.

Meaño, 26 de outubro de 2018.

O/A DIRECTOR/A DO CENTRO

Reunión Pais-Titores

Convócase ós pais/nais dos alumnos e alumnas do I.E.S. de Meaño a unha reunión no Instituto o vindeiro xoves 18  de outubro, ás 20:00 h.

En primeiro lugar o equipo directivo falará de aspectos xerais do novo curso e logo cada titor, cos pais e nais dos alumnos/as do seu grupo, manterá unha xuntanza para tratar aspectos dese grupo.

Trátase dunha primeira toma de contacto co titor do grupo e unha ocasión para que éste presente a súa forma de traballo para levar a bo fin a titoría.

É importante a súa asistencia a dita xuntanza, dado que, soamente coa colaboración das familias, é posible acadar uns bos resultados na educación dos seus fillos/as.

11 de Outubro de 2018

O Xefe de estudos

E-DIXGAL e ABALAR MÓBIL

Dende o IES de Meaño informamos ás nais/pais/titores legais do alumnado do noso centro sobre o proxecto  E-DIXGAL e  ABALAR MÓBIL, podedes aceder a nota informativa nos seguintes enlaces:

PROXECTO E-DIXGAL

PROXECTO ABALAR MÓBIL

O vindeiro Mércoores 3 de Outubro as 17h teremos una sesión informativa para as familias do alumnado de 1º ESO sobre o proxecto E-Dixgal

E ese mesmo día Mércores 3 de outubro as 18h  outra sesión informativa para as familias de todo o alumnado do centro, sobre Abalar Móbil.

Guía para Familias Abalar Móbil

Guía para as Familias (Espazo Abalar)