Tecnoloxía

Programación Didáctica do Departamento

Prema aquí para acceder á Programación Didáctica do departamento de Tecnoloxía.

Finalistas do Concurso de Inventores

Xa temos Finalistas do Concursao de Inventores do IES de Meaño. Este ano os traballos foros de gran calidade e foi unha dura competencia. Agora os Finalistas deben defender as súas propostas na Final que se celebrará este Venres día 17 de Xuño dende as 12:55h as 14:35h no Pavillón do centro. Defenderán o seu proxecto diante do xurado e de toso o alumnado do centro.

Finalistas Individuales

Fianlistas Equipos

Ademáis dutrante a deliberación do xurado os alumnos poderán visitar uns Talleres Tecnolóxicos de Impresión 3D, Deseño 3D, Realidade Virtual, Realidade Aumentada, Creación de Videoxogos con Scratch e con Unity, e Deseño de Apps para dispositivos móbiles

Entrevista no Diario de Pontevedra

Dentro do proxecto "MakerSchool" que estamos a levar a cabo no centro, hoxe entrevistáronnos para o Diario de Pontevedra.

Aquí podedes leer o artigo.

Finalistas do II Concurso Inventores

Os finalistas do II Concurso de Inventores son os seguintes:

Na categoría Individual:

MariñaRodríguez Gonzálezies.meaño2º B
AlbaGarcía PozaIES Meaño3C
Manuel ÁngelTouriñoies meaño4ºb
BrunoGondar Portelaies de meaño4ºB
AnaMartínez TorresIES de Meaño3ºC

Na categoria de Grupos:

Alba, Alejandra, RaquelFariña, Pensado, VallejoIES Meaño
Noelia /CeciliaOtero Gondar/ Lores FernándezIES de Meaño
Ana/AndreaCores Basdediós/ Cores LobatoIES de Meaño

Lembrarlle os finalistas que deberán defender o seu traballo o próximo venres 19 de xuño no pavillón do centro en horario de 10:55 - 12:35h, dipsporán de 5 minutos para explicarlle os menbros do xurado a súa idea. Disporán dun ordenador con proyector e poderán utilizar calquera medio que considren oportuno para a defensa do traballo.

MAKERSCHOOL. "IMPRIMINDO SOÑOS"

O noso proxecto de innovación Educativa MakerSchool, foi recoñecido cun Accesit  nos Premios Proxecta de Innovación Educativa convocados pola Dirección Xeral de Educación,Formación Profesional e Innovación Educativa, da Xunta de Galicia

Visita a nosa Web para ver o que estamos a argallar.

O IES de Meaño ven de gañar o "II Concurso Proyecta-Innovación" organizado pola Plataforma Proyecta, unha iniciativa educativa da Fundación Amancio Ortega e da Fundación Santiago Rey fernández Latorre.

Finalistas do II Concurso Proyecta Innovación

O noso Proxecto "MAKERSCHOOLS"  Foi seleccionado entre os 10 finalistas do "II Concurso Proyecta Innovación" agora toca ir a Defender o proxecto no  III Encontro InspiraTICs que se celebrará o próximo 28 de Maio no Museo Santiago Rey Fernández-Latorre, na Coruña. A ver se temos sorte!!!!

MAKERSCHOOL: Proxecto de Innovación Educativa

No contexto dun Proxecto de Innovación Educativa, o alumnado do IES de Meaño veñen de elaborar un Video para participar no Concurso de Innovación Educativa da  Plataforma Proyecta . Agora toca agardar para ver se nos seleccionan, o video foi grabado, editado e elaborado polo alumnado do centro, aquí podedes ver o resultado.

A Impresora 3D do IES de Meaño na prensa

Os nosos alumnos de 4º da ESO, do curso 2014/2015, unha vez máis na prensa, mostrando os seus logros coa Impresora 3D.

Concurso de Robotica e Visita o Muncyt

O alumnado de 3º  e 4º A ven de participar, a través do departamento de Tecnoloxía, no VII Obradoiro-Concurso de Robótica organizado pola Fundación Barrié e Igaciencia. Este celebrouse na Coruña e consistiu nunha primeira hora de toma de contacto co Robot e a sua linguaxe de programación, e unha segunda hora de Concurso cunha serie de retos que, por grupos, debían tentar resolver. A experiencia foi moi gratificante e a motivación dos rapaces impresionante. Aproveito para dar públicamente as grazas os nosos alumnos pola sua implicación.

Obradoiro Robótica   obradoiro
concurso

Ademáis nesta viaxe aproveitamos para visitar o MUNCYT(Museo Nacional de Ciencia e Tecnoloxía), un sitio moi interesante e digno de visitar en máis dunha ocasión. Entre outras cousas puidemos entrar na cabina dun Boeing 747, concretamente o "Lope de Vega" que en, entre outras cousas,foi o encargado de traer dende EEUU a España unha importante obra pictórica, ¿adiviñades cal é?

teito illante do son
 Boeing 747 boeing