Curso 2015-16

CONCURSO PÚBLICO CAFETERÍA

CONCURSO PÚBLICO PARA A ADXUDICACIÓN DA CAFETERÍA DO IES MAXIMINO ROMERO DE LEMA ABERTO CON DATA 29 DE XUÑO DE 2016.

VER PDF ADXUNTO

Exames e información ó alumnado (Setembro 2016)

Calendario de exames de Setembro (prema na imaxe para ampliar):

Calendario exames setembro

Outra información (prema na imaxe para ampliar):

Información ó alumnado Setembro 2016

Cursos de informática en Vimianzo

O concello de Vimianzo está a organizar uns cursos de informática para moz@s este verán. No cartaz adxunto podedes ver a oferta dispoñible e a información por si vos queredes inscribir.

Ver cartaz coa información

Contratación do servizo de xestión e explotación da cafetería

Información Adxúntase o documento coa instrución 4/2016 emitida pola Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria para a contratación do servizo de xestión e explotación da cafetería en centros públicos non universitarios dependentes da Consellería.

Ver o documento coas bases

Fondo solidario de libros de texto Curso 2016/17

Información no DOGORDE do 27 de abril de 2016 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2016/17.

Enlace ó DOG
Ficheiro PDF coa información

Exames Finais Xuño 2016

Exames 1º Curso

Día Martes 14/06 Mércores 15/06 Xoves 16/06 Venres 17/06
Módulo Redes FOL Apl. Ofim. Equipos
Día Luns 20/06
Módulo SOM

Exames 2º Curso

Día Mércores 15/06 Xoves 16/06 Venres 17/06
Módulo Seguridade Serv. Rede Apl. Web
Día Luns 20/06 Martes 21/06
Módulo E.I.E. SOR

A sombra do que fun

Unha produción do alumnado de Artes Escénicas e Xestión Cultural:

XI Semana cultural

Logotipo Semana Cultural 2016E por fin chega a primavera ao instituto coa XI Semana Cultural, con cheiro a circo, teatro, música, danza, pintura, audiovisual e moita conciencia. Porque vivimos tempos nos que a cultura precisa, unha vez máis, ser activista das emocións. Unha semana das letras para lembrar as ensinanzas do grande mestre Manuel María e compartir un sentimento común de identidade.

Agardamos que as portas abertas do noso centro sexan máis contedor cultural que nunca.

Avante e Benvid@s!!!