VIAXE A LONDRES

Do 25 de febreiro ao 1 de marzo 40 alumnos/as de bacharelato e tres profesores realizaron unha viaxe de estudos a Londres. O programa realizado foi bastante denso e o metro londinense converteuse no verdadeiro protagonista do noso periplo. Que dicir da viaxe a Greenwich o día 26 contemplando a City en Canary Warf? Ou dese paseo polo Foot Tunnel para descubrir o Observatorio do Meridiano Cero? A volta en barco polo Támesis foi memorable, pasando polas pontes máis significativas da capital británica. Ese mesmo día visitamos Westminster Abbey e rematamos de compras en Camden: algúns perdéronse a singularidade de Camden Lock, onde nos atopamos coas nosas compañeiras do IES de Rodeira.

O día 27 resultou, de mañá, un pouco marcial: acudimos aos cambios de garda en Horse Guards Parade e Buckingham Palace. De camiño ao London Eye celebramos o cumpre do director e pasamos a tarde dun precioso día polo Southbank, visitando a Tate Modern, Millenium Bridge, Shakespeare's Globe e Southwark Cathedral.

O 28 foi unha xornada espectacular: os nosos alumnos/as quedaron maravillados pola excelencia dunha das Universidades máis antigas de Europa, Cambridge. O paseo polas súas rúas peatonais, a entrada nos patios dos diferentes Colleges, a chegada ao río cos seus botes, perduran na nosa mente como un lugar que invita ao estudo. Ou non? A volta agardounos a tan esperada National Gallery e os seus magníficos fondos. Por fin puidemos visitala, ao teceiro intento.

Para o domingo pola mañá deixamos a inmensidade do British Museum: sobran as palabras. Esquecemos deliberadamente para o final deste itinerario as nosas horas por Trafalgar Square, Leicester Square, Picadilly Circus e como non o noso amado Royal National Hotel (algo cutre non?) Parodiando a película "sempre nos quedará Londres". Bye.