OBRADOIRO DA ONG PAZ E DESENVOLVEMENTO

O 18 de febreiro a ONG Paz e Desenvolvemento impartiulle ao alumnado de 3º e 4º da ESO un obradoiro formativo baixo o título de "Educación erótica, afectividade e autoestima". En sesións de 50 minutos as monitoras pretendían que o alumnado reflexionara, dun xeito dinámico e participativo, sobre a importancia de coñecer e loitar polos seus dereitos sexuais e reprodutivos. Mediante distintas dinámicas, fíxose fincapé na aplicación dos conceptos de tolerancia, respecto e comprensión cara as diferencias por desigualdades de xénero e roles impostos pola sociedade.

Simultaneamente no ágora había dúas exposicións:

• Dereitos sexuais e dereitos reprodutivos: o meu corpo é un territorio clandestino.
  • Dez anos loitando contra a escravitude sexual.

A actividade foi valorada positivamente polo alumnado, aínda que se desenvolveu tan só durante unha sesión, feito este que determinou moito as actividades.