VIVE O MONTE

Como o curso pasado, alumnado de 3º da ESO participou no programa "Vive en defensa do monte galego 2009" nas instalacións do albergue xuvenil das Sinas, compartindo a experiencia con compañeiros/as de Ferrol e Vilanova. Ademais das actividades de educación ambiental encamiñadas á recuperación do noso monte (recoñecemento de especies autóctonas, limpeza, plantación, prevención de incendios, etc.), realizaron visitas á Escola Forestal de Lourizán, ao Curro de Sabucedo, onde se celebra a Rapa das Bestas. No tempo libre o reto consistiu no achegamento á técnicas baseadas no xogo e na convivencia.

Este tipo de actividades é moi valorada polos alumnos/as participantes, aconsellando a súa repetición nos vindeiros cursos.