CALENDARIO DE EXAMES DE SETEMBRO 2019

Xa está publicado o calendario de exames de setembro do curso 2018-19. Pode consustarse e descargarse nesta ligazón:

EXAMES SETEMBRO 2019

ALUMNADO CON MATERIAS PENDENTES
As probas das materias pendentes realizaranse segundo o calendario das materias do curso que se teña pendente. En caso de coincidir dita hora con algún outro exame, poderase realizar na hora seguinte, pois en xeral, todos os exames teñen reservada a seguinte hora por se isto sucedese

A Revista do Losada

E logho? A revista promovida polo EDLG, xa está aquí un ano máis.

Revista elogho? 2019 by on Scribd

FORMACIÓN DO PROFESORADO. CURSO DE FIBRA ÓPTICA NO LOSADA

Anúnciase curso práctico presencial de fibra óptica no IES Plurilingüe Antón Losada Diéguez.

Obxectivos

1.Instalar, conectar e medir fibra óptica e cables da categoría 6 en ICT.

2.Realizar comprobacións seleccionando os equipos de medida máis axeitados.

3.Conectar equipos electrónicos de comunicacións con interfaces de fibra óptica.

Contidos

1.O regulamento de ICT2. Dimensionamento das instalacións.

2.Fibra óptica para a ICT2. Elementos e equipos recomendados.

3.Conectorización de redes de datos da categoría 6.

4.Medicións en circuítos ópticos en ICT.

5.A certificación de cableado de datos da categoría 6.

Enlace formación do profesorado. (Inscrición)

Inscrición na ANPA do IES P. Antón Losada Diéguez

A ANPA do IES P. ANTÓN LOSADA DIÉGUEZ recorda ás familias a importancia de asociarse.

Descarga documento de inscrición AQUÍ

PONSE Á VENDA A CASA REALIZADA POLO CICLO DE CARPINTARÍA E MOBLE

O IES Plurilingüe Antón Losada Diéguez pon á venda a Microvivenda de madeira realizada polo alumnado e profesorado do Ciclo de Carpintaría e Moble cuxo proxecto recibiu un premio á Innovación da Consellería de Educación en 2018. O procendemento de venda réxese polo sistema de presentación de ofertas. Pode consultarse e descargarse neste enlace:

PROCEDEMENTO PARA A VENDA DA MICROVIVENDA

PREMIO PARA O LOSADA NO CERTAME CLASES SEN FUME

O alumnado de 2º ESO A do IES Plurilingüe Antón Losada Diéguez recibiu no día de hoxe o primeiro premio do certame promovido pola Consellería de Sanidade, CLASES SEN FUME, que ten como  obxectivo evitar o inicio do consumo de tabaco nas mozas e mozos galegos.

O premio foi outorgado ao proxecto presentado polo centro, en concreto ao mellor lema: Paso de fumadores, e ti? que fai referencia ao contido do vídeo presentado polo grupo ao concurso. Recolleron o premio no Pazo de congresos acompañdos pola súa titora, Marián Rey
O alumnado de 2º de ESO recibirá como agasallo unha estancia de unha semana na residencia da Xunta de Gandarío con actividades de tempo libre.

PROBAS LIBRES. CICLOS FORMATIVOS

AVISO ÁS PERSOAS INTERESADAS

PRESENTACIÓN PROBAS LIBRES

CICLOS FORMATIVOS

3 DE XUÑO ÁS 12 H.

PRESENTOUSE A CASA DE MADEIRA DO CICLO DE CARPINTARíA E MOBLE

O pasado 16 de maio foi presentada a casa, que forma parte do proxecto WOOD-C.O.M., nun acto ao que asistiron unhas cincuenta persoas representando ao tecido social, económico e político estradense. Tamén estivo presente a subdirectora xeral de Formación Profesional, M. Eugenia Pérez Fernández e o xefe territorial de Educación, César Pérez Ares. Na primeira parte do acto os verdadeiros protagonistas foron os alumnos e alumnas que cursan o ciclo de carpintaría e moble e o profesorado que os guía, e que se encargaron do deseño e fabricación da casa.

A continuación, todas as persoas asistentes xuntáronse no salón de usos múltiples do Losada no que escoitaron unha alocución do director do centro, José Manuel Puente, seguida da proxección dun vídeo no que se recolle o proceso de elaboración da casa. A clausura correu a cargo da subdirectora xeral de FP, M. Eugenia Pérez Fernández.