Plan Proxecta: Por 365 días de respecto e igualdade

Dentro deste Plan Proxecta Por 365 días de respecto e igualdade temos solicitado e concedido diferentes charlas e actividades, que, polo de agora, temos confirmadas as seguintes:

• EXPOSICIÓN “CARTAS DE AMOR” que teremos a sorte de contar con ela entre o 7 e o 26 de febreiro de 2020.
  • Charla informativa sobre AGRESIÓNS SEXUAIS E VIOLENCIA SEXUAL que levaremos a cabo o 17 de febreiro á que asistirán 3º e 4º ESO.
  • Charla sobre o TRATAMENTO DA VIOLENCIA DE XÉNERO NA PUBLICIDADE E NOS MEDIOS DE AUDIOVISUAIS na que participará o alumnado de 2º e 3º ESO o vindeiro día 9 de marzo pola mañá e pola tarde, todos os grupos da ESO (1º, 2º, 3º e 4º) asistiremos á fantástica representación do espectáculo teatral “Golpes” con Estíbaliz Veiga.
  • Unha Charla de sensibilización “A NOVA ESCRAVITUDE DO SÉCULO XXI: TRATA DE SERES HUMANOS CON FINS DE EXPLOTACIÓN SEXUAL, OUTRA FORMA DE VIOLENCIA DE XÉNERO” na que participará todo o alumnado do instituto o vindeiro día 14 de abril.
  • Ademais temos outro obradoiro sobre “VIOLENCIA DE XÉNERO E O OVO CONTEXTO DIXITAL”, pendente de datar.

Irémosvos contando que sucede en cada unha das charlas.