CELEBRACIÓN DAS LETRAS GALEGAS 2018

Este ano María Victoría Moreno é a autora homenaxeada o día das Letras Galegas.  No IES Illa de Sarón recordamos a súa figura, coa lectura  nos cursos da ESO de dúas das súas obras,  Leonardo e os fontaneiros e Anagnórise.

O alumnado asistirá ademais, ás adaptacións teatrais destas  dúas obras en Burela e en Viveiro.

Durante esta semana na entrada do centro educativo  contamos cunha exposición realizada polo alumnado de Educación Plástica de 1º de ESO, que elaboraron uns divertidos carteis con papel celofán de varios cores,  tomando como base unha imaxe de María Victoria Moreno.

O Equipo de Dinamización da Lingua Galega xunto co equipo de Biblioteca colocaron en BiblioSarón un conxunto de 10 carteis que recollen a biografía da autora homenaxeada.