« Decembro 2019 »

Visita ao CEI-NODUS

O venres día 29 de novembro, o alumnado dos ciclos formativos de Xestión Administrativa e de Administración e Finanzas, de 2º de Bacharelato de Economía e de 4º ESO de Iniciativa Emprendedora do noso IES, fixeron unha visita didáctica ao viveiro de empresas CEI-NODUS do Concello de Lugo con motivo do 15º aniversario dende a súa creación. Nel puideron coñecer de primeira man as actividades e os espazos dun viveiro de empresas que fomenta o emprendemento e apoio no proceso de creación de empresas. E ademais, tamén puideron visitar empresas que están alí instaladas de distintos sectores como Ceniza de Papel (artesanía), Makers (robótica), Triesfera (deseño 3D), Mónica (pintura creativa), Como en Casa (cociña), Bisagras de Papel (xenealoxía) e Atresproyectos (enxeñaría e arquitectura e realidade aumentada), entre outras.

foto durante a visita ao CEI

Finanzas para mortais

O venres 8 de novembro celebrouse no noso IES a primeira actividade formativa dentro do programa "Finanzas para Mortais" dirixida ao alumnado de 4º ESO e de ciclos formativos da familia de Administración. A segunda xornada tivo lugar o venres 22 de novembro. Estas sesións presenciais foron impartidas por persoal do Banco Santander e trataron de achegarnos aos conceptos básicos da cultura financieira.

foto de aula da xornada formativa